2024-09-24, 21:25
Citat:
Ursprungligen postat av bigbelly44
obotligt som tusan
Ok Synd ändå när självinsikten finns 🤔
2024-09-24, 21:26
Citat:
Ursprungligen postat av leasingtjej
Nej solipsism är att man är ensam och det enda medvetandet. Vad jag vet är det snarare är parallella verkligheter envar lever i som dock uppfattas som en gemensam.
mycket märklig teori solipsismen asså. Jag har också funderat på om mitt medvetande var det enda som fanns, det är en ganska narcissistisk filosofi
då är jag också solipsist
2024-09-24, 21:40
Medlem
Citat:
Hej tjena, bigbelly44 här. Jo så här är det. Jag är en narcissist. Och har storhetsvansinne så det bara skriker om det, det går att märka i mina inlägg säkert att det brister i empatin, för jag skriver bara inlägg bara för skoj skull och att folk ska ge mig uppmärksamhet.

Hur ska jag gå tillväga att tackla detta bekymmer? Jag kanske borde fortsätta troll-posta som det heter, det leder till att folk har det rolig i alla fall? Eller vad tycks?
Gör en utredning av professionella. Man kan ha storhetsvansinne av olika anledningar.

Vad är det som gör dig så bra och berättigad till storhet?
2024-09-24, 21:50
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
mycket märklig teori solipsismen asså. Jag har också funderat på om mitt medvetande var det enda som fanns, det är en ganska narcissistisk filosofi
då är jag också solipsist

Om du är solipsist, varför pratar du med oss som inte finns?

Äkta narcissister kan inte producera sitt eget självvärde. De tar saker andra säger som kritik mot dem om man inte håller med. De har sitt självförtroende på topp, sedan rasar det och det håller på så. Därför man kan feldiagnostiseras som bipo.

Finns en narcissist på youtube som jag tycker är bra, han har gäster med, men glömt hans namn.
2024-09-24, 21:53
Medlem
PhilipsDP18s avatar
En narcissist erkänner väl aldrig eller inser aldrig någonsin att den är narcissist så du verkar vara en väldigt misslyckad sådan.
2024-09-24, 21:54
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Om du är solipsist, varför pratar du med oss som inte finns?

Äkta narcissister kan inte producera sitt eget självvärde. De tar saker andra säger som kritik mot dem om man inte håller med. De har sitt självförtroende på topp, sedan rasar det och det håller på så. Därför man kan feldiagnostiseras som bipo.

Finns en narcissist på youtube som jag tycker är bra, han har gäster med, men glömt hans namn.
bra svar. det där med att det ofta feldiagnoseras som bipolär. För det kan jag hålla med om
2024-09-24, 21:54
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
En narcissist erkänner väl aldrig eller inser aldrig någonsin att den är narcissist så du verkar vara en väldigt misslyckad sådan.
fel. narcissister kan ha självmedvetande om det, men det är sälsynt, och som sagt , det finns inget jag kan göra för att bättra på mig, tänker inte göra det heller
2024-09-24, 21:59
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Hej tjena, bigbelly44 här. Jo så här är det. Jag är en narcissist. Och har storhetsvansinne så det bara skriker om det, det går att märka i mina inlägg säkert att det brister i empatin, för jag skriver bara inlägg bara för skoj skull och att folk ska ge mig uppmärksamhet.

Hur ska jag gå tillväga att tackla detta bekymmer? Jag kanske borde fortsätta troll-posta som det heter, det leder till att folk har det rolig i alla fall? Eller vad tycks?

Är du drogfri?
2024-09-24, 22:04
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Är du drogfri?
ja. tredjeögat öppet dock
2024-09-24, 22:08
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
ja. tredjeögat öppet dock

Okej, fortsätt trollposta om du tycker det är kul.
2024-09-24, 22:15
Medlem
jjujjus avatar
Citat:

Om det gör dig lycklig så fortsätt. Det är egentligen ingen som bryr sig så du vet..
2024-09-24, 22:26
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
jag följer mina makabra drömmar, jag tror jag ska bli en stjärna, det slutar bara med att jag blivit en jävla nolla. Jag pallar inte med det ibland, blir självmordsbenägen när jag inser hur lite jag åstadkommit

Skrattar åt dina inlägg för att min narcissism tyckte att det var roligt. Du är sannerligen en pajas, helt klart. Inga tvivel alls. Du kommer aldrig att bli lycklig, det syns om man kollar igenom dina inlägg lite sådär snabbt. Du lever sannerligen i villfarelse. Har du många fler personligheter mån tro? Gissar ja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in