• 2
  • 3
2024-09-20, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Så små kommer vi inte vara hehe. Men gulliga och furious. Vi får öva i vinterbadningen 😁🫡

Haha ja det blir hajfenan på ryggen när vi kör första vinterbadet så grannarna inte bråkar 😂
Citera
2024-09-20, 23:24
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha ja det blir hajfenan på ryggen när vi kör första vinterbadet så grannarna inte bråkar 😂
HAHA vilken syn 😅🤣
Citera
2024-09-20, 23:32
Medlem
Citat:
HAHA vilken syn 😅🤣

Det blir succé 😂 Så kör vi snorkel med. Akta er grannar det kan vara er sista stund i livet om ni tjuvtittar 😅
Citera
2024-09-21, 00:02
Citat:
Det blir succé 😂 Så kör vi snorkel med. Akta er grannar det kan vara er sista stund i livet om ni tjuvtittar 😅
HAHAHA fan vad roligt! Jag är på 😂 Varning för haj simma på egen risk skylt skiter vi i 🤭
Citera
2024-09-21, 00:22
Medlem
Citat:
HAHAHA fan vad roligt! Jag är på 😂 Varning för haj simma på egen risk skylt skiter vi i 🤭

Haha jäkla bra 😅 Jag längtar nästan lite efter min sista stund i livet. Den dagen är jag en gråhårig man som kryper ner i vinterbadet med hajfenan på ryggen. Sjuksyrrorna står redo på bryggan 🤗
Citera
2024-09-21, 00:26
Citat:
Haha jäkla bra 😅 Jag längtar nästan lite efter min sista stund i livet. Den dagen är jag en gråhårig man som kryper ner i vinterbadet med hajfenan på ryggen. Sjuksyrrorna står redo på bryggan 🤗
Haha ja 😂
Citera
2024-09-21, 00:41
Medlem
Citat:
Haha ja 😂

Jag är en fena på att rädda liv så du kommer inte att drunkna och få din sista stund i livet så länge jag är i vattnet den saken är klar. Vithajarna får vänta helt enkelt 😊
Citera
2024-09-21, 01:10
Citat:
Jag är en fena på att rädda liv så du kommer inte att drunkna och få din sista stund i livet så länge jag är i vattnet den saken är klar. Vithajarna får vänta helt enkelt 😊
Låter underbart 😘
Citera
2024-09-21, 01:36
Medlem
Idealt skulle jag vilja avsluta mitt liv med att hoppa från Mount Thor på Baffin Island, Kanada. Världens högsta stup, med ett fritt fall på 1 200 meter! (Därtill chansen att min kropp blir uppäten av vargar och isbjörnar, vilket jag helst skulle önska, innan myndigheterna hinner bärga den!)

Mer realistiskt får jag väl sikta på nummer två på listan, Trollveggen, Norge. Jag besökte den med några kamrater en gång i min ungdom, och minns ännu känslan då jag stod vid själva klippkanten och såg rakt ned, 1 100 meter!

(Fast idag är den kanske inhägnad med nätstängsel, taggtråd och övervakad av videokameror; vem vet? Ack, vår ungdomsdröm, försvunnen!)
Citera
2024-09-21, 02:27
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Många deprimerade och självmordsbenägna har ju oftast inte så bra vänner.
Nä.
Om någon alls.
Ensamheten i sig är väl en del i önskan att sluta sitt liv i förtid
Citera
2024-09-21, 08:23
Medlem
OlitBrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Hur gör man det? Jag har ännu inte hittat en djupare mening med livet. Allt går på repeat år efter år efter år.

Jag vet inte vad som triggar dina sinnen. Det måste du ju finna själv.
Testa dig fram. Om det är att byta jobb eller vad du vill åstadkomma.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in