Citat:
Ursprungligen postat av
hazard simpson
Skulle medarbetare scanna en människas liv och den den informationen till ett medium, så skulle det vara avslöjat inom 15 minuter. Det är inte så dom gör.
Knappast att de skulle vara avslöjade på 15 minuter.
Kanske är det inte tillvägagångssättet men tro mig när jag säger att jag själv har en mycket
stark intuition.
Det är säkert som attan att platserna sannolikt är förbokade varpå de har alla möjligheter att spendera pengar, personal och tid på att dammsuga information om besökarna.
Du förstår... du kan knappast bevisa att min "förmåga" är mindre verklig än vad du påstår att hans är. Och exakt så fungerar mitt brus, som jag beskrev. Mina saker är dessutom mer anmärkningsvärda än hans på så vis att folk om jag fokuserar på saker som sammanfaller slumpmässigt, faktiskt ser vad jag säger på riktigt.
Att jag plötsligt fick ett hjärta i asfalten utanför mig. Att jag efter att ha uppmärksammat det även fick ett blåmärke i form av ett hjärta efter att ha slagit i mig någonstans. Att jag när diskriminerats och fått mitt första arv förskingrat och staten vägrat hjälpa mig i alla myndigheter jag kontaktat, ändå fick 3 dagars norrsken nör min pappa urnsattes. Det var en mulen dag och plötsligt efter ceremonin jsg inte närvarat vid bröt några solstrålar fram vid fyratiden i min del av staden och jag sa inom mig lite som "Tack Gud för att solen kommer nu istället för då" varpå den istället omedelbart försvann och jag tyckte det var tråkigt len så är livet. Istället fick jag tre dagars norrsken som började till kvällen, lysa över länet.
Efter att min farfar gick bort började min farbror försöka manipulera av mig min arvsdel och sa
bokstavligen att jag inte "förtjänat" arvet min pappa lovat mig som hans fru stal. (236 000 som skulle gå till IVF) samtidigt som min farmor började låta falsk gällande pengar mm. Sedan var jag inte vatten värd och efter arvskiftet har jag inte varit värd att tala med ens. Mötte änkan till min pappa på bussen och bad henne brinna i helvetet för vad jag fått genomlida samt pengarna som förskingrats. På kvällen insjuknade min appas moster akut och fick åka in på lasarettet och tillbringa samma tid på sjukhuset som årsdagarna för när min pappa låg inlagd och sedan avled. Hon vägrade låta honom få urnsättas med sina morföräldrar eftersom hon var gravrättsförvaltare.
Hade min farmor och farbror inte försökt hålla mig ifrån arvet hade jag kunnat betala advokat och gett en strid för hans rätt. Istället fick jag 3 dagarsn norrsken som ett slags meddelande o att han lämnat (jag gick i hans barndoms/ungdomstids lokalskog och spelade jojk för honom bland annat och skrev även här på Flashback att jag ville att han skulle återvända hem.
Jag kan visa min födelseattest att jag är född tolv i tolv den tolfte dagen innan fredagen den trettonde som var dagen mellan min och min pappas födelsedag. Jag samlar inte ens "bevis" på märkligheter och skiter generellt i dem. När jag nekats att få hjälp genom att ta ut en del av mitt arv så gick en sjuk räv in på Mälarenergi, dagen efter sista datumet för överklagan, 12 december, samma dag som tydligen var mina fastrars mammas födelsedag och det var gällande den bit jag skulle delat med dem som efterlevande till min pappa jag bad om till akut tandvård och elräkningar som gått till Kronofogdemyndigheten.
Komtrollerar jag mina fastrars födelsedagar, flertalet av kusiner farbröder osv så sammanfaller deras födelsedagar med mina halvsyskons osv. Det skiljer hela tiden enstaka dagar mellan födelsedagarna. Jag var uppenbart ödesbestämd att födas in i min pappas släkt. Jag har inte en aning om varför dock, då de inte verkar vara mycket att hänga i julgranen.
Narcissister eller förövare bryr sig inte om att de har mer. Som jag läste igår vill de ha dina enda hundra kronor när de själva har tusen kronor på fickan. Att vägra mig min arvsdel är ett stort bevis på att min pappa for väldigt illa under sin uppväxt. Att hans arvsdel (mark uppe i norr) haft sitt arvsskifte utan att man vill ge mig en krona, har sitt budskap i det med att vädret gav mig tre dagars norrsken till hans minne över länet men även platsen där han urnsattes. För att det är
min rätt att ärva min pappa. Sannolikt har de smusslat undan vad de kunnat. Som de uppträder är jag inte säker på att det är allt som däfanns, som framkom vid bouppteckning.
Jag är inte synsk eller ett medium. Men jag är
äkta. Av det skäket kan vi även se att sannolikheten är mycket hög att det rör sig om organiserat bedrägeri. Eftersom jag inte gillar sådant som att exploatera och lura människor som sörjer de döda eller som lider av svårare psykisk ohälsa eller lever i utsatthet, är det även troligt att om det nu fanns något utöver oss som kommunicerar, att det skulle visa mig sådant jag behöver upptäcka även om jag missar 99%
Här är en bild. Om du tittar noga och nära så är det bara ett tveksamt blåmärke men på håll såg det ut som ett hjärta. Betydelsen i det handlar om att jag aldrig varit en perfekt människa utan gjort mina fel. Sagt fel. Varit arg. Fått utbrott. Men när jag skulle ge något i utbyte mot att få människor som ger sig på mig, drabbade av det de önskar mig- då hade hag bara mitt hjärta eler alla goda gärningar jag gjort. Alla tankar och handlingar som skett av kärlek, att ge i utbyte och att väga upp mot. Jag är knappast en rik människa.
Allt jag ägde var vad jag gjort för andra. Tydligen så räknades det i någons slags kosmisk jämförelse av vad det verkar. Jag la det hjärta jag fått av en terapeut med orden "Det är dags för dig att sluta tänka på andra, och tänka mer på dig själv" under huvudkudden och sov sedan med det.
https://ibb.co/9dW63Jd
Zooma in det så ser du inte det svaga märket som ser ut som en påminnelse av ett hjärta. Ändå räknas det lika mycket som vad andra påstår att de ser, upplever. Förnimmer.
Karln är en bedragare. Annars kan han ställa upp på helt random intervjuer öed media och göra samma sak med vilt främmande människor han får noll information om innan och som ingen vet kommer att äntra scenen. Plötsligt skulle han inte klara av ett skit.