Citat:
Ursprungligen postat av
Linglong123
Halloj!
Jag kommer förmodligen att få tag på ett par trevliga lappar om ett tag, även lite svamp.
Som man gör så har jag i vanlig ordning kollat igenom fb för lite inspiration. Men blir mest mött av nojjiga tonåringar som ska ta för första gången ensam, och vill ha tips för att inte snea. Det är därför jag skriver detta. Jag ber om ursäkt om jag missat någon liknande tråd som redan existerar.
Det folk ger ifrån sig är att man ska vara ute i naturen osv. Jag är ute efter att SOFTA. Kolla film, spela dator. Då jag planerar att inta substans på kvällskvisten så kan jag med säkerhet säga att naturen inte kommer ha mycket att erbjuda. MEN vad tror ni om att bada bubbelpool och/eller basta? Älskar att basta normalt sätt men det kanske blir jobbigt med hettan?
Hur som helst, jag vill höra alla era favorit aktiviteter när ni trippar. helst liknande min setting. Kom gärna med lite spel eller film tips för en härlig stund. Jag tänker ladda ner overwatch igen för det kanske blir häftigt med alla färger!
Tack på förhand MVH
försök skippa allt elektroniskt som dator och mobil. har du grammofon och lp skivor så kör det istället för elektronisk högtalarmusik.
drick ekologiskt vin som fått bra betyg på vivino, och ät opastöriserade ostar som comte
tusenåriga mattraditioner och matkvalitet som ämnar att göra människor friska och smarta, sjukt mycket att lära sig av högkvalitativ mat via lsd.
cannabis är schysst på lsd också, ökar aptiten för riktigt god och hälsosam mat.
annars så fundera på Jesus, kristendom och hur man som Jesus också har förpliktelse att skydda människor från ett själlöst liv, d.v.s. människor är förpliktade att förstå att evigt skydda barn från våldtäkt och inavel, samt andra former av skador som kan leda dem till självmord, d.v.s. man måste också skydda barn från förgiftning av de miljögifter som finns i 'modern medicin' / vaccin, vilket är definitivt värt att tänka igenom när man tagit lsd.