Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-08-18, 22:34
  #1
Avstängd
McDucks avatar
Hej!
Jag och min bror hade ingenting att göra idag så han utmanade mig på counter-strike som han brukar underhålla sig med ibland. Gjort och installerat, men efter ett tag blev det lite tråkigt och jag bestämde mig för att leta efter "bots" till spelet. Det är alltså första versionen, ouppdaterad, av counter-strike och jag behöver lite bots för att öka spelglädjen. Jag kunde dock inte finna några så jag ber er om hjälp!

Vet ni var jag kan hitta bots till spelet? Bots som är bra helst.

/McDuck
Citera
2006-08-18, 22:38
  #2
Medlem
Wittgensteins avatar
Kan du specificera "första versionen, ouppdaterad, av counter-strike"? Är det 1.6 du menar, eller något tidigare?
Citera
2006-08-18, 22:39
  #3
Avstängd
McDucks avatar
Alltså, han gav mig bara Half-Life discarna och CD-skivan till Counter-Strike som jag installerade. Så det är nog första versionen som någonsin existerat på CD-skiva. 1.0 kanske?

Edit: installerade, inte uppdaterade!
Citera
2006-08-18, 22:40
  #4
Medlem
Cum*s avatar
Så det är version 1 du har?

Testa med några av dessa
http://www.counter-strike.com.ar/download/bots.shtml
Citera
2006-08-18, 22:44
  #5
Avstängd
McDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Så det är version 1 du har?

Testa med några av dessa
http://www.counter-strike.com.ar/download/bots.shtml

Ingen av dem fungerade att ladda ner tyvärr.
Citera
2006-08-18, 22:45
  #6
Medlem
Wittgensteins avatar
Hoppla. Tvivlar på att det finns några bra bottar till de första versionerna, men jag kan naturligtvis ha fel. Möjligtvis så fungerar podbot, men de springer efter en utstakad bana och träffar allt med första skottet. Långt ifrån de suveräna Z-Bots till 1.6 och Source.
Citera
2006-08-19, 02:15
  #7
Medlem
POD (ping of death) var aldrig svåra.
Citera
2006-08-19, 04:51
  #8
Medlem
Gustavkukens avatar
Jag antar att det är 1.5 du har, sök på POD, de är enda jag känner till 1.5 i alla fall.

Förövrigt: Om du har Half life-discen, varför tankar du inte bara steam och 1.6 från steampowered.com? Det är klart på ett kick.
Citera
2006-08-19, 12:50
  #9
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McDuck
Ingen av dem fungerade att ladda ner tyvärr.
Kanske inte, men man kan ju fortafarande söka efter dem och få fram källor där man kan få ner dem.
Citera
2006-09-17, 21:22
  #10
Medlem
Varför inte uppdatera och ge er ut på nätet och kriga?
Citera
2006-09-17, 21:41
  #11
Medlem
Stormorfars avatar
Ah jag vet vilken version du menar. Dom enda botarna som lär funka till den versionen är nog "NNbots" (tror att dom hette så)
Vettefan om det ens finns att tanka längre dessutom så var dom förjävligt dåliga och buggiga.
Citera
2006-09-17, 21:46
  #12
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Ah jag vet vilken version du menar. Dom enda botarna som lär funka till den versionen är nog "NNbots" (tror att dom hette så)
Vettefan om det ens finns att tanka längre dessutom så var dom förjävligt dåliga och buggiga.

Ja, NNBots var skräp. Då är det till och med roligare att spela på en tom server och skjuta på lådor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback