Citat:
Ursprungligen postat av
DEATH2AMERICA
Ja e inte så politist lagd för jag är en enkel bonde från norrlnads inland. Men vissa saker vill man ju endå ha sakt. Men så i dag så tänkte jag på det här för jag röstar på sd i smyg för dom på jobbet är väldit vänster. Vad ska sd kräva av s för att få inflytande efter valet 2026 för dom borgliga partierna gör som vanligt det bästa dom kan för att bli så impopulära som möjligt och mandatperioden ängnas bara åt att fodra fickorna på näringslivet med välfärdspengar.
Om jag hade fått vara chiefsförhandlare i sd så hade jag sakt till sossialdemokraterna att vi släppar igenom allt om ni stryper ALL invandring och utökar återvandringen.
Tror ni sossialdemokraterna hade gått med på det? Eller hur hade ni förhandlat med sossialdemokraterna efter valet 2026 och vad tror ni sd kommer göra?
Jag tror att socialdemokraterna är på väg att förstå att SD kan supporta det mesta av socialdemokratiskt politik om de gör eftergifter inom invandringen, med utökad fokus på utvisningar. Man kan börja med att införa regler att invandrare som gör brott i Sverige blir utvisade.
Så otroligt många problem (som är konsekvens av massinvandringen) i samhället skulle då socialdemokraterna kunna ta åt sig äran av att ha löst.
Men vi pratar om flera hundratusen invandrare varav minst 100.000 grovt kriminella som måste lämna Sverige.
Är socialdemokraterna modiga nog att våga göra det som är bäst för Sverige och dess folk?