Alla Lord of the Ring filmerna
Alla Harry Potter filmerna
Alla nya animerade filmer
Alla filmer med Brad Pitt
Alla science fiction filmer incl. Star Wars och liknande
Allt begripligt. Men.
Brad Pitt?
Har du inte sett någon med Pitt eller aldrig mer?
Känner ingen lust att se Sagan om ringen eller Harry Potter heller. Har inte sett Pretty woman (läskigt koncept), Titanic (kärlek och död, nej tack, slisk), Avatar har jag iallafall försökt att se, Jurassic park ska jag se någon dag, har just sett Hitta Nemo, jag är skitdålig att se populära filmer.
Eden lake för jag kommer bli så förbannad (vet lite om vad som händer). Martyrs ångrar jag att ha sett överhuvudtaget kan fortfarande tänka på den och då var det 2 år sen jag såg den.
Allt av Woody Allen och Colin Nutley! Tråkiga, ointressanta fjantgubbar som inte borde få hålla på med film över huvud taget.
Har lite svårt för Lasse Hallström också då flertalet av hans filmer bäst kan liknas vid Postnord på valium. Mitt liv som hund är en klassiker, Gilbert Grape kan man inte hata och Sjöfartsnytt var väl också rätt bra men annars blir jag mindre uttråkad av att se färg torka i slowmotion.
Kom precis att tänka på Min pappa Marianne. Rolf Lassgård och Lena Endre är ju bra skådisar men jag tänker banne mig inte se filmen frivilligt då den är så uppenbart pk!