2024-08-27, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFox482
Tacksam för svar!! Nu mår jag helt bra utifrån det jag beskrev i titeln men nu undrar jag hur fan jag kommer må (både i kroppen och psyket) när jag slutar helt direkt. Kommer jag få abstinens eller är det endast från ”längre generellt missbruk”? Google ger inga riktiga svar vad jag kan hitta…

Jag hoppas att du tog det lugnt efter det du var med om. Kan bara säga så här, jag föll ihop efter ha varit vaken en natt (på relativt liten dos) i ett krampanfall, aldrig varit med om förut och har hållt på lääänge. Jag var väldigt sliten fysiskt och psykiskt var jag helt död.

Var nära att dö, bröt nästan ryggen och slog sönder halva kroppen i kramperna. Klarade mig hyfsat, men fick mig en rejäl tankeställare på vad jag höll på med.

Ville bara säga att det inte är värt det.

För min del ville jag bara ta det för att bli piggare, men i själva verket blir man som en zombie.
Citera
2024-08-27, 13:15
Avslutad
Du har helt enkelt bara tagit för mycket, plus att du är sliten.. Amfetamin är oftast inte skadligt av sig själv så länge du inte får en stroke/hjärnblödning men risken att du får det är låg för den "normala friska"

Lugnar ner sig inom timmarna om du inte fyller på men det känner du säkert redan av nu.

At'n blir att du kommer sova mycket men man är uppe på benen igen efter några dagar med mat och sömn och det är då man får ta beslutet att "ska jag vakna till och ta en dos" eller inte?
Citera
2024-08-27, 14:06
Medlem
populopiduss avatar
Det folk verkar missa är att det mesta av amfetaminet man köper på gatan idag inte enbart innehåller amfetamin. En användare testar sitt med stickor och senaste gångerna har det förutom amfetamin innehållit pregabalin, mdma, tramadol plus säkert massa RCs som inte syns. Ofta följer meta med också.

Man tar oerhörda risker om man går på skiten idag. Det är inte alls som back in the days längre då amfetamin var amfetamin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in