Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-08-07, 07:40
Medlem
Misslyckade energivampyrer brukar ofta ge ifrån sig mer energi än vad dom lyckas suga i sig

Nån som varit med om det nån gång?

//då menar jag inte tex kränkta invällare, ty dom är för självupptagna
för att utstråla//

men vanliga avundsjuka individer som hatar för att man är bra
Man kan känna en stråle styrka när nån tänker på en intensivt, de onda önskningarna omvandlas alltså till en kraft. Att bli bortglömd måste vara det värsta för en människa, än att folk tänker på en.

rätt intressant

Vad tror ni om fenomenet?
Senast redigerad av -Pelle 2024-08-07 kl. 07:42.
Citera
2024-08-07, 07:48
Medlem
ofta har ju energisugare fått benämningen för att det tar så mycket energi att vara med
att dom tror att dom kan alstra på andras energi
När dom egentligen fyller på andras bägare -när man har dem på avstånd

rätt lustigt
Citera
2024-08-07, 07:52
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Pelle
Misslyckade energivampyrer brukar ofta ge ifrån sig mer energi än vad dom lyckas suga i sig

för att utstråla//

Man kan känna en stråle styrka när nån tänker på en intensivt, de onda önskningarna omvandlas alltså till en kraft. Att bli bortglömd måste vara det värsta för en människa, än att folk tänker på en.

rätt intressant

Det stämmer säkert. Vad ska vi diskutera nu?
Om en person gör en dum handling och blir hatad så kanske det ger energi i 24 timmar men efter att denne personen smällt sveket och kastar dig för att du var så jävla dålig att det blir skrattretande så tror jag att motsatsen sker.

All din energi kommer ta slut och du kommer bli deppig. Frågan är varför folk ogillar dig?

Jag tror inte att folk sitter och hatar dig ”för att du är bra”. Bra på vad?

Du låter som ett kioskmongo med skev självbild och förmodligen en personlighetsstörning. Tippar på att du är en pissig människa, och att folk därav ogillar dig. Det är liksom större sannolikhet.
Citera
2024-08-07, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det stämmer säkert. Vad ska vi diskutera nu?
Om en person gör en dum handling och blir hatad så kanske det ger energi i 24 timmar men efter att denne personen smällt sveket och kastar dig för att du var så jävla dålig att det blir skrattretande så tror jag att motsatsen sker.

All din energi kommer ta slut och du kommer bli deppig. Frågan är varför folk ogillar dig?

Jag tror inte att folk sitter och hatar dig ”för att du är bra”. Bra på vad?

Du låter som ett kioskmongo med skev självbild och förmodligen en personlighetsstörning. Tippar på att du är en pissig människa, och att folk därav ogillar dig. Det är liksom större sannolikhet.

så, så , så
lugn och fin

Jag pratar inte om mig specifikt
utan som ett fenomen
du reagerade på alla cylindrar, så jag blir väl hyperaktiv idag Lol

Bättre än en dubbel espresso

skämt å sido
man måste bry sig på ett djupare plan för att det ska funka
Senast redigerad av -Pelle 2024-08-07 kl. 07:58.
Citera
2024-08-07, 08:00
Medlem
Jag tror det är därför många narcissister först bygger kärleksband, för att sen förgöra
för då får dom energier en lång tid fram

Om man genomskådar detta är det lättare att sluta tömma ur sig
en tips till alla tjejer
Citera
2024-08-07, 08:00
Medlem
KalleAnkaPartiet77s avatar
Energitjuvens mål att orsaka stress i dig för att kontrollera dig, belasta dig med problem, skuldbelägga, ifrågasätta mm. Det handlar inte om vad den andra "sänder ut". Det handlar om vad som händer i din egen hjärna.

Stress blockerar din egen energi, så du får ingen energi från den andra.
Citera
2024-08-07, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkaPartiet77
Energitjuvens mål att orsaka stress i dig för att kontrollera dig, belasta dig med problem, skuldbelägga, ifrågasätta mm. Det handlar inte om vad den andra "sänder ut". Det handlar om vad som händer i din egen hjärna.

Stress blockerar din egen energi, så du får ingen energi från den andra.

intressant
Men vad får dom ut av det då?
Om man inte delar "hushåll" (hjärna) så får dom ju inte ut nåt av att få nån annan att må dåligt
Förutom vetenskapen att dom minsann hr orsakat det, istället för att så ett träd har dom fällt ett träd

produktivt
Citera
2024-08-07, 08:08
Medlem
Tur att det finns kärleksfulla människor att vända sig till i såna lägen.
Allt är inte guld som glimmar
Citera
2024-08-07, 08:09
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
så, så , så
lugn och fin

Jag pratar inte om mig specifikt
utan som ett fenomen
du reagerade på alla cylindrar, så jag blir väl hyperaktiv idag Lol

Bättre än en dubbel espresso

skämt å sido
man måste bry sig på ett djupare plan för att det ska funka
Du hade inte ens känt till ”fenomenet” om det inte var dig det handlade om.

Det är ganska ovanligt att vandra i livet och ha massa ”haters”. Är du känd? Om inte så är du ju enbart en idiot. Därför gillar folk inte dig. Det är inte mer komplicerat än så.

Jag känner människor. För att bli ogillad krävs det att du är falsk, dum i huvudet eller bara elak. Folk hatar inte schyssta eller äkta typer.
Citera
2024-08-07, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Du hade inte ens känt till ”fenomenet” om det inte var dig det handlade om.

Det är ganska ovanligt att vandra i livet och ha massa ”haters”. Är du känd? Om inte så är du ju enbart en idiot. Därför gillar folk inte dig. Det är inte mer komplicerat än så.

Jag känner människor. För att bli ogillad krävs det att du är falsk, dum i huvudet eller bara elak. Folk hatar inte schyssta eller äkta typer.

Kul att du visar att du inte kan sätta dig in i andras levnasförhållanden än självupplevda

Lack of empati kallas det i spykologin, svag föreställningsförmåga
Citera
2024-08-07, 08:12
Medlem
Citat:

för att utstråla//

rätt intressant

Invecklat teoriserande , menar du att du suger negativ energi från andra energi sugare ?
Citera
2024-08-07, 08:14
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Invecklat teoriserande , menar du att du suger negativ energi från andra energi sugare ?
Like a reversed blowjob?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in