Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-08-02, 20:39
Medlem
Alltså känner han lika starkt motstånd som en heterosexuell man gör gentemot att ha sex med en annan man, eller skiljer det sig? Nån måste väl ha undersökt detta tänker jag. Dels hur stort motstånd finns i tanken för den som aldrig provat, och dels hur skiljer sig upplevelsen för den som provat?

Är f.ö. andelen homosexuella män som har haft sex med en kvinna större än andelen heterosexuella som haft sex med en man? Jag skulle väl tippa det själv, många provar kanske hetero innan de har en säker uppfattning om sin läggning tänker jag, men vet nån?

Beklagar om nån tycker jag ställer töntiga frågor.
Citera
2024-08-02, 20:53
Medlem
James.Fjongs avatar
Jag har alltid undrat om det skulle vara ren tortyr att lägga en bög och en lebba i en 69:a.
Citera
2024-08-02, 20:54
Medlem
Honkenbonkens avatar
Hur får man en bög att knulla en tjej?
Citera
2024-08-02, 21:00
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enok71
Alltså känner han lika starkt motstånd som en heterosexuell man gör gentemot att ha sex med en annan man, eller skiljer det sig? Nån måste väl ha undersökt detta tänker jag. Dels hur stort motstånd finns i tanken för den som aldrig provat, och dels hur skiljer sig upplevelsen för den som provat?

Är f.ö. andelen homosexuella män som har haft sex med en kvinna större än andelen heterosexuella som haft sex med en man? Jag skulle väl tippa det själv, många provar kanske hetero innan de har en säker uppfattning om sin läggning tänker jag, men vet nån?

Ett större svarsunderlag torde finnas i mer konservativt hållna religionsinriktningar och kulturer. Men rent presumtivt så är ju bögar mer frisläppta och det går nog bra att doppa i en kvinna.

Däremot är det bra om bögar håller sig till bögar, kvinnor ska vara kåta och tacksamma.
Citera
2024-08-02, 21:09
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enok71

Utan någon inblick kan jag föreställa mig att det känns lite som när en heteroman har sex med en riktigt oattraktiv kvinna, en ruggugla. Det går ju, men är inte njutbart. Speciellt förr i tiden var det ju inte ovanligt att homosexuella män hade fru och barn, låt vara att en del säkert hade "flings" vid sidan om.
Citera
2024-08-02, 21:23
Medlem
Troligvis får de stånd men känner inget mer.
Citera
2024-08-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenbonken
Hur får man en bög att knulla en tjej?
Är det inte vanligt att de gör tjejkompis gravid som inte vill ha en man men ett barn?
Citera
2024-08-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Utan någon inblick kan jag föreställa mig att det känns lite som när en heteroman har sex med en riktigt oattraktiv kvinna, en ruggugla. Det går ju, men är inte njutbart. Speciellt förr i tiden var det ju inte ovanligt att homosexuella män hade fru och barn, låt vara att en del säkert hade "flings" vid sidan om.
Vad menar du med "för i tiden"? och vad har du egentligen som backar upp det?
Citera
2024-08-02, 21:34
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanHurtig
Vad menar du med "för i tiden"? och vad har du egentligen som backar upp det?
Jag menar 1960-talet och dessförinnan. Alltså innan homosexualitet blev någorlunda socialt accepterat.
Många av de kända män som i efterhand konstateras homosexuella har ju haft fru och barn, så det är väl belägg.
Eller menar du att t.ex Oscar Wilde var straight?
Citera
2024-08-02, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Jag menar 1960-talet och dessförinnan. Alltså innan homosexualitet blev någorlunda socialt accepterat.
Många av de kända män som i efterhand konstateras homosexuella har ju haft fru och barn, så det är väl belägg.
Eller menar du att t.ex Oscar Wilde var straight?
Ursäkta, är det accepterat?
Citera
2024-08-02, 21:38
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursäkta, är det accepterat?
Ja, tillräckligt för att inte smussla. I de urbana delarna av västvärlden, i varje fall.
Citera
2024-08-02, 21:45
Medlem
Citat:
Är det inte vanligt att de gör tjejkompis gravid som inte vill ha en man men ett barn?

Genom samlag?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in