Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-08-02, 20:02
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Ja mycket märkligt eftersom syskonsporten längdåkning har snygga tävlingsställ

Du noterade väl det jag skrev om vitt. För att fortsätta på det så har väl Sveriges fotbollslandslag aldrig haft snyggare matchställ än det vita reservstället under VM 1994. Det finns något snyggt blått också, men det ska matchas mot vita byxor.
Citera
2024-08-02, 20:04
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Du noterade väl det jag skrev om vitt. För att fortsätta på det så har väl Sveriges fotbollslandslag aldrig haft snyggare matchställ än det vita reservstället under VM 1994. Det finns något snyggt blått också, men det ska matchas mot vita byxor.

Ja vitt är en fin färg tillsammans med gult/blått.
Gärna att det gula är guld också, då blir det najs tillsammans med blått
Citera
2024-08-02, 20:20
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Ja vitt är en fin färg tillsammans med gult/blått.
Gärna att det gula är guld också, då blir det najs tillsammans med blått

Ja mot blått ska gult gå mot guld eller orange. Spaniens reservställ är blekgult och det fungerar mot klarrött.
Citera
2024-08-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Sarah Sjöströms overall var ganska ful, det måste jag medge, men kolla den stackars bronsmedaljösen... Det ser deppigt värre ut.

Brons tjejens andas lite klass med Nike i alla fall, ser mycket bättre ut än sveriges. Sveriges ser ut som en Helly-Hansen ulltröja parat med ett par lokalvårdar byxor. Riktigt illa.
Citera
2024-08-03, 13:20
Medlem
Quid pro quos avatar
Sveriges dräkter är helt OK, möjligen kunde man satsa på mörkblått istället.
Det enda ?-tecknet med Truls dräkt är möjligen kragen då jag undrar om det är bekvämt eller skaver.
Sarahs byxor ser inte ut som någon lokalvårdsklädsel. man undrar om personens företag har några anlitade lokalvårdare med den kommentaren.

Dessa två har dessutom vinnande klädsel oavsett vad de bär då de är VINNARE. Alla borde koncentrera sig på att hylla de få stjärnor vi har istället för att agera hbtq-smakpatrull.
Klaga möjligen då de börja bära rosa och regnbågsfärger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in