Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-01, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jade11
Lycka till med dina hjärnparasiter.
De är mer besatta av dig än satan och anser att du är en sak.
De är som 5 åringar mognar aldrig heller.
De är aliens utan empati.

Synd att de fortsätter blåsa folk.
Hjärnan har allergi för de vilket de ständigt försöker förvärra också.
De kommer alltid följa efter alla.

De är antisociala varför tar man kontakt med de?

De har säkert redan valt ut sina ritualer mot dig redan nu.
Bästa planeten är den som man fick vara IFRED på en minut

Haha du skojar, denna gång kanske jag begrep 50% av vad du skrev dock så det är en förbättring, inte 0% som sist, går du till HBTQ kyrkan med kvinnliga präster eller vad är det frågan om? Jag tillber inte Satan, jag tror på Gud.
Senast redigerad av Sefiruz 2024-08-01 kl. 23:19.
Citera
2024-08-02, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalsanning
Vilka motiv har man när man vill håna kristendomen?
Det handlar om att köra ner den nya religionen "woke" i halsen på alla. Och ingen är rädd för utövare av en religion vars bärande ide är att vända den andra kinden till. Därför är kristendomen en enklare måltavla än de religioner som tar till våld när de blir kränkt.
Citera
2024-08-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sefiruz
Haha du skojar, denna gång kanske jag begrep 50% av vad du skrev dock så det är en förbättring, inte 0% som sist, går du till HBTQ kyrkan med kvinnliga präster eller vad är det frågan om? Jag tillber inte Satan, jag tror på Gud.

Men bjud hem den då istället för att de ska stå med sina blåsa människor kampanjer och förstöra för mig.

De skryter mycket om allt de vill sno och lägger ofantligt mycket energi på sina attacker.

Det är bara en energidator som satantyper utnyttjar.

De la ner så mycket energi på sitt aggressiva våldsamma beteende att jag ska ha ut fejkgud.
"Säger emot varje sekund tvångsmässigt"
Lurar mig och lämnar andra ifred varje dag.
Försöker ställa en mot väggen såfort man ska göra minsta grejj.
Oerhört falska individer de där.

Pinsamt att de skryter om vad de tänker göra med barnen varje dag.
Själsmysarna.
Ni som ljuger om att de är kärleksfulla kan gå och lägga er.
Tvärtom faktiskt, besatta av att tjata om allt man inte förtjänar.
Jag vet vad deras "blåsning" gick ut på.
Allt handlar om hur mycket energi de lägger ner, inte vad de säger eller ger sken av till andra.

Sluta blås folk och familjen på de där.
När de väl startar ett projekt tar det aldrig slut.

De skapar inte ens andar, de skapar något man vill skicka iväg. Varför då?
Citera
2024-08-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vill du få sinnesfrid med mig?
Kan du tänka dig att ande hör din tankegång?

De hör och svarar tyvärr varje sekund oftast.
Så det är snarare problemet.
De bryr sig mer om sina energilekar.
De ser ut som saker mer än andar.
Har inte ens själar. Låtsas ha ibland.
Citera
2024-08-02, 21:15
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
De hör och svarar tyvärr varje sekund oftast.
Så det är snarare problemet.
De bryr sig mer om sina energilekar.
De ser ut som saker mer än andar.
Har inte ens själar. Låtsas ha ibland.

Du har dragit till dig deras uppmärksamhet, tar ett tag innan dom dräneras och lämnar dig ifred.
Citera
2024-08-02, 22:07
Medlem
Citat:
Du har dragit till dig deras uppmärksamhet, tar ett tag innan dom dräneras och lämnar dig ifred.

Nej alltid stört mig på deras energier är som att kvävas och inte kunna använda hjärnan ordentligt.
Är gammalt sen barnsben alltihopa.
De har ju tvångsmässigt beteende.
Har ingenting lära mig alls.

De känns som nervflott inte frächt.
Det finns ej andar det är bara massa flottiga signaler.

De tål inte bibeln eller andlighet själva endå ska de låtsas att det är viktigt.
Citera
2024-08-02, 22:32
Medlem
Citat:
Men bjud hem den då istället för att de ska stå med sina blåsa människor kampanjer och förstöra för mig.

De skryter mycket om allt de vill sno och lägger ofantligt mycket energi på sina attacker.

Det är bara en energidator som satantyper utnyttjar.

De la ner så mycket energi på sitt aggressiva våldsamma beteende att jag ska ha ut fejkgud.
"Säger emot varje sekund tvångsmässigt"
Lurar mig och lämnar andra ifred varje dag.
Försöker ställa en mot väggen såfort man ska göra minsta grejj.
Oerhört falska individer de där.

Pinsamt att de skryter om vad de tänker göra med barnen varje dag.
Själsmysarna.
Ni som ljuger om att de är kärleksfulla kan gå och lägga er.
Tvärtom faktiskt, besatta av att tjata om allt man inte förtjänar.
Jag vet vad deras "blåsning" gick ut på.
Allt handlar om hur mycket energi de lägger ner, inte vad de säger eller ger sken av till andra.

Sluta blås folk och familjen på de där.
När de väl startar ett projekt tar det aldrig slut.

De skapar inte ens andar, de skapar något man vill skicka iväg. Varför då?

Har jag förstört för dig? Jag har ju bara skojat lite med dig eftersom jag inte förstår vad du skriver, jag förstår nu dock varför folk hånar kristendomen efter jag läst vad du skriver. Kommer undvika kristna som praktiserar religionen i verkligheten och köra mitt egna race med Gud med 10 budorden på egen hand, kanske går med i en frikyrka om det finns vettigare folk där, som någon skrev tidigare.
Citera
2024-08-03, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sefiruz
Har jag förstört för dig? Jag har ju bara skojat lite med dig eftersom jag inte förstår vad du skriver, jag förstår nu dock varför folk hånar kristendomen efter jag läst vad du skriver. Kommer undvika kristna som praktiserar religionen i verkligheten och köra mitt egna race med Gud med 10 budorden på egen hand, kanske går med i en frikyrka om det finns vettigare folk där, som någon skrev tidigare.

Du kan inte deras "lagar" eller naturliga beteende.
De kommer aldrig för människors skull enbart sin egen.
Och de är faktiskt fientliga mot människor de försöker ändra våran naturliga kroppsliga energi och kontrollera sinnet.

De har alltid haft samma.system och samma gubbar, de hittar på att det spelar roll.

De har ofta redan bestämt sig hur de ska behandla en innan man undrar något eller tar kontakt.

Det är ingen man man kan fråga om saker man behöver då de aldrig kan uppfylla ens grundläggande behov.

Istället blir de sura och hämnas för att man vill ha eget liv egna rättigheter.

De har väldigt kontrollerande beteende dessutom som jag anser är skumt och demoniskt.

Oavsett religion är de ett problem då de försöker kontrollera våran energi och fysiska funktioner.
Anser att de är demoner då de är drivna att göra motstånd och vill bara umgås när de ska bråka.

Ska inte behöva lyssna på någon som har satt ett schema på mitt dagliga liv som bara ville störa.

Tycker inte det finns en Gud alls som går mänskliga ärenden.
Pinsamt.

Vi borde ha ett nytt energisystem det verkar vara till för att sabotera eller leka rolig.

Religion var till för oss de ska locka med något inte ha ett sånt tänk som de har nu.
Citera
2024-08-04, 00:31
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Nej alltid stört mig på deras energier är som att kvävas och inte kunna använda hjärnan ordentligt.
Är gammalt sen barnsben alltihopa.
De har ju tvångsmässigt beteende.
Har ingenting lära mig alls.

De känns som nervflott inte frächt.
Det finns ej andar det är bara massa flottiga signaler.

De tål inte bibeln eller andlighet själva endå ska de låtsas att det är viktigt.

När jag har dött och sedan vaknat upp ska genast åka till dig och kasta ut varenda en som är det minsta lilla problem för dig.
Citera
2024-08-04, 12:20
Medlem
Citat:
När jag har dött och sedan vaknat upp ska genast åka till dig och kasta ut varenda en som är det minsta lilla problem för dig.

Får du åka runt och leta efter signaler.
De försöker skapa tyngd i hjärnan med massa signaler som ska likna hjärnvågor och stör nerver.
Det är tyvärr det som du känner av också.

Ibland undrar man vem bor här mest vi eller "spöken" ?😂
Citera
2024-08-04, 18:09
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Sanningen är det som attackeras. Djävulen har ingen anledning att attackera eller förlöjliga det som drar bort folk från sanningen. Från Jesus.

Första petrusbrevet 4:12-14 Älskade, förvånas inte över det eldprov ni genomgår, som om något oväntat hände er. Gläd er istället över att ni får dela Kristi lidanden, så att även ni kan jubla av glädje när hans härlighet uppenbaras. Ni är saliga om ni hånas i Kristi namn, eftersom härlighetens Ande, Guds Ande, vilar över er".
Citera
2024-08-04, 19:26
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Får du åka runt och leta efter signaler.
De försöker skapa tyngd i hjärnan med massa signaler som ska likna hjärnvågor och stör nerver.
Det är tyvärr det som du känner av också.

Ibland undrar man vem bor här mest vi eller "spöken" ?😂

Ditt boende är fullt utav människor som är ljusskygga, desto längre befinner mig kring er desto fler dyker upp med negativa inställningar gentemot mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in