Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-07-25, 00:04
Medlem
En man som vi inte känner flörtar öppet med min fru, vilket stör mig enormt. Han tittar på henne, ler och söker ögonkontakt, även när jag är med. Min fru tittar bort och undviker honom, men han fortsätter. Det känns respektlöst och irriterande. Vad ska jag göra åt det här?
Citera
2024-07-25, 00:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
En man som vi inte känner flörtar öppet med min fru, vilket stör mig enormt. Han tittar på henne, ler och söker ögonkontakt, även när jag är med. Min fru tittar bort och undviker honom, men han fortsätter. Det känns respektlöst och irriterande. Vad ska jag göra åt det här?

Hur träffar denna man er så ofta om ni ej känner varandra?

Låt han knulla din fru så slutar han sen.
Citera
2024-07-25, 00:11
Medlem
oiiihs avatar
Han tycker kankse hon är söt,och verkar lite blyg i sitt sätt,,under tiden är clittan är stenhård..lycka till.Forsätt umgås.. och ha det spännande..
Citera
2024-07-25, 00:11
Medlem
MrDonutss avatar
Ta ett strypgrepp om honom och tala om att det är ditt fruntimmer!

Helst när ni är fler som umgås och när ingen annan ser. Följ honom till köket eller möt honom i hallen.. Det ska kännas i rummet, din fru ska känna att blicken och flörtandet försvinner utan att hon vet om varför.
Citera
2024-07-25, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk

Han rör sig i området om man säger så. Ingen vi känner.
Citera
2024-07-25, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oiiih
Han tycker kankse hon är söt,och verkar lite blyg i sitt sätt,,under tiden är clittan är stenhård..lycka till.Forsätt umgås.. och ha det spännande..

Hon är inte blyg. Hon är självsäker. Det är ingen vi känner han rör sig i området
Citera
2024-07-25, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Ta ett strypgrepp om honom och tala om att det är ditt fruntimmer!

Helst när ni är fler som umgås och när ingen annan ser. Följ honom till köket eller möt honom i hallen.. Det ska kännas i rummet, din fru ska känna att blicken och flörtandet försvinner utan att hon vet om varför.

Vi umgås inte. Han rör sig /jobbar i området
Citera
2024-07-25, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk

Han jobbar i området.
Citera
2024-07-25, 00:22
Medlem
jack-asss avatar
Citat:
Tala om för honom att om han fortsätter att fjanta omkring, så blir han av med några tänder om han nu har några
Citera
2024-07-25, 00:23
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Vi umgås inte. Han rör sig /jobbar i området

Så vad är problemet? Är det att du stör dig på det eller att du är rädd att frugan låter sig flörtas med?
Tar han henne så tar han endast ett problem ifrån dig..
Citera
2024-07-25, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Så vad är problemet? Är det att du stör dig på det eller att du är rädd att frugan låter sig flörtas med?
Tar han henne så tar han endast ett problem ifrån dig..

Det stör mig. Respektlöst. Hur skulle du känna?

Hon är inget problem. Tvärtom. Städar, lagar mat, suger kuk, är rolig, och passar upp på mig. Trogen och lojal. Har 0 killvänner och festar inte. Vill inte bli av med
Citera
2024-07-25, 00:29
Medlem
proconsuls avatar
Citat:

Det bästa du kan göra är att sluta störa dig. Att söka ögonkontakt och le åt någon är liksom inte det värsta man kan göra. Och om din fru är ointresserad, vad är problemet egentligen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in