2025-06-25, 14:13
Medlem
Crapmagics avatar
Stackars Björn, borde bjuda in Daniel Friberg där han kan svara
"precis" som ett svar på Tyras "helt enkelt" också räknar vi vem som vinner i SM i kvot-ord under ett avsnitt helt enkelt

Svarta amerikaner=afroamerikaner

Vad är en Sadomachosame, en same som gillar machokism
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-25 kl. 15:12.
Citera
2025-07-09, 15:27
Medlem
Crapmagics avatar
Jag vill inte framstå petgig nu, men Tyras senaste syftningsfel måste jag publicera

"Han har varit med vid flygPlansutdelning" 100 % att det är P och B jag hörde
Citera
2025-07-10, 19:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Och efter det här så beslutade egentligen SD att nämen vi får ju ställa in kransläggningen
Det är nått ord jag vet inte riktigt vilket ovan? som inte riktigt passar in i sammanhanget, kan någon hjälpa mig?
Citat:
Ljuskatedrag
säger Tyra upprepade gånger medans underkuvade Björn inte rättar henne trots att berättandet klickar pga av henne, varför jag måste gå in och ställföreträda för Björn jag har rättvist googlat ordet katedrag rättsäkert! även om jag förstås vet vad det riktiga ordet är som avses, ty rent logiskt förslår jag istället att det står ”ljuskatedral” i Vitboken vilket google bekräftar är vad som skapades i Nyrnberg

Men skulle det vara så att Tyra är dyslektiker & inte har svår autism & att det kan bakomligga den mindre lyckade ordförståelse-associations-förmågan så kommer jag hädanefter lägga ner den här kampanjen för då kommer jag kunna sluta störa mig om jag vet att hon vill men inte kan korrigera sig & att det är synd om henne
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag vill inte framstå petgig nu, men Tyras senaste syftningsfel måste jag publicera

"Han har varit med vid flygPlansutdelning" 100 % att det är P och B jag hörde
Jag håller med, det var en bra poäng du gjorde där

Nåväl jag gillar att Björn inte ville låta Tyra stå helt själv med syftningsfel så han planterade en kul felsägning i sympati med henne
Citat:
Jag tror det vare tre svartskal....svartskallar? 3 skinnskallar svartklädda som stod och heilade vid nått tillfälle"

I övrigt då, tycker ni andra i tråden (eko) att Björns bortförklaringar av Vitboken håller helt enkelt?
Ja mig kan han övertyga men inte Svensson med dessa förklaringar, det han borde egentligen göra istället för att förneka eller bortförklara
argumentera för att dom rasistiska uttalandena inte är ett problem egentligen helt enkelt & att SD bara har ändrat retoriken 2025 & att vitboken därav är överflödig & att man har inte alls gjort upp med rötterna & att det är okay

Jag gillar dock Vitboksföljetongen, 3 avsnitt känns dock lite för kort, Svegots genomgång var för klen egentligen
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-10 kl. 20:33.
Citera
2025-07-16, 19:47
Medlem
Crapmagics avatar
"Sen har det väl gjorts egentligen"

De var ju samma årsmöte egentligen" (passar perfekt in)

Hur måna gånger sade Björn egentligen egentligen? jag har inte hittat ett
enda tillfälle där han känt att det var det adekvataste ordvalet kan jag tycka, det ska bli mitt experiment
att lystra om jag öh reagerar om Björn säger samma tvångsmässiga ord eller om
det är förknippat med hennes röst, och då är det ju bara hon som kan lägga av (en brakare)

Jag är halvvägs igenom avsnittet och har hört egentligen och helt enkelt ca 25-30 gånger bara (Hälften kvar bara! jag har inte orkat springa & antecknat varje snedsteg för att fånga det egentliga antalet helt enkelt, men man skulle kunna bränna fler kalorier än att vara ute och springa)
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-16 kl. 20:07.
Citera
2025-07-31, 01:17
Medlem
Crapmagics avatar
Nån som vet vad en "opichons-undersökning" är för nått?

Björn är för rolig med sina referensramar, han varnar ånyo för att hes mot folkgrupp lagen skulle kunna leda till att man sagt för mycket om vad saker beror på, samtidigt som han just har sagt för mycket om IQ-frågan, mens han tycker att gränsen skulle börja ifall han upprepade det han redan sagt som ev skulle kunna vara för mycket, han gillar att leka med elden uppenbarligen, och jag tror inte att nått kommer hända heller, men jag är avundsjuk på hans omdöme
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-31 kl. 01:45.
Citera
2025-08-07, 03:37
Medlem
Crapmagics avatar
"Prov i uppförning" (vad ska di uppföra för nått, ett byggnadsverk?)

Begåvat värre återigen

Rättelse:"Prov i uppförande"

Flashback är inte lika impade & drar inte lika överdrivna
växlar som Tyra av feministens nästan nationalistiska (eller inte) utgångspunkter i "Priset män betalar" att döma av den tråden

Skulle jag säga egentligen
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-07 kl. 03:44.
Citera
2025-09-02, 03:49
Medlem
Crapmagics avatar
Tara briljerar igen denna gång med geografisk skärpa. Danmark äger tydligen Island! istället för Grönland

Båter? hon verkar inte kunna böja ord heller, det heter båtar står det i den klassiska barnboken
Kommissarie Substantiv
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-02 kl. 04:20.
Citera
2025-09-04, 00:46
Medlem
Crapmagics avatar
Jaha, inte ett ord om Det fria Sverige i den sk intervjun som skulle gå igenom hela Björns karriär, var det uppgjort att skapa detta svarta hål i historien?
Citera
2025-09-16, 11:40
Medlem
Crapmagics avatar
Kunde hon inte vara förkyld i asiaten lite längre, för när hon gjorde comeback levererades snabbt 3 stycken mallplacerade ejengtligen på 35 sekunder så jag blev tvungen att stänga av i aggression, och såhär tänker jag fortsätta göra, hon bestämmer om hon ska ha 1 till lyssnare eller inte

Björns kompis i kulturkanon var inte skadad dvs hade inga repetitiva störiga ord, kan han ta över oftare?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-16 kl. 11:43.
Citera
2025-10-16, 10:39
Medlem
MajorKongs avatar
Jag snubblade över podden för någon månad sedan och har lyssnat ikapp. Jag trodde jag hade koll på nationell media så jag är lite förvånad att jag helt hade missat Björns nya förehavanden. Även om jag är frestad att kommentera Tyras feluttalade ord verkar det vara vad halva tråden handlar om. Det är ju trots allt Björn som är intressant att lyssna på då han är en tveklöst intelligent och påläst person med ett skarpt sinne för humor.

Det som fick mig att kommentera var hans uttalande om Dan Eriksson i senaste avsnittet. Det måste verkligen skurit sig mellan Älgarås-duon och i princip alla andra nationella poddare. Björn lär väl även ha flyttat till den byn för att vara en del av Svenskarnas hus-projektet. Kan inte vara lätt att bo kvar i en så liten ort under de förutsättningarna.

Då hade deras samarbete alltså upphört på samma abrupta och motbjudande sätt som när de gjorde sig av med Jonas de Geer. Alla som har poddat med Dan och Magnus har övergivit dem förr eller senare och numera sitter de bara och håller med varandra i sina duologer (om lite ordlekande tillåts).

Rätta mig om jag har fel men kom inte Logik förlag på köpet så att säga när Björn blev en del av Det fria Sverige? Nu verkar det vara omgjort till en bokklubb med prenumerationsalternativ på 500, 1000 eller 5000(!) i månaden. Jag är beredd att hålla med Jonas att Dan är en durkdriven skojare.
Citera
2025-10-18, 15:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorKong
Jag snubblade över podden för någon månad sedan och har lyssnat ikapp. Jag trodde jag hade koll på nationell media så jag är lite förvånad att jag helt hade missat Björns nya förehavanden. Även om jag är frestad att kommentera Tyras feluttalade ord verkar det vara vad halva tråden handlar om. Det är ju trots allt Björn som är intressant att lyssna på då han är en tveklöst intelligent och påläst person med ett skarpt sinne för humor.

Det som fick mig att kommentera var hans uttalande om Dan Eriksson i senaste avsnittet. Det måste verkligen skurit sig mellan Älgarås-duon och i princip alla andra nationella poddare. Björn lär väl även ha flyttat till den byn för att vara en del av Svenskarnas hus-projektet. Kan inte vara lätt att bo kvar i en så liten ort under de förutsättningarna.

Då hade deras samarbete alltså upphört på samma abrupta och motbjudande sätt som när de gjorde sig av med Jonas de Geer. Alla som har poddat med Dan och Magnus har övergivit dem förr eller senare och numera sitter de bara och håller med varandra i sina duologer (om lite ordlekande tillåts).

Rätta mig om jag har fel men kom inte Logik förlag på köpet så att säga när Björn blev en del av Det fria Sverige? Nu verkar det vara omgjort till en bokklubb med prenumerationsalternativ på 500, 1000 eller 5000(!) i månaden. Jag är beredd att hålla med Jonas att Dan är en durkdriven skojare.
När det väl görs ett inlägg som inte handlar om att söka lyfta Taras insatser i podden, så handlar det inlägger inte om podden alls, du vet att det finns en tråd om Björn Björkqvist det här hade passat perfektare i?

Också ska jag rätta dig, nej Logik har inte gjorts om till bokklubb, det ligger "på is" som Nationaldemokraterna fortfarande gör!, man sade att Logik skulle säljas kanske, och en intressent borde ju vara Björk kan man tycka

Vad gäller bokklubben så är det ett fristående projekt från Logik, och jag skrattar fortfarande åt namnet Runströms förlag, för det finns inte ens svensk som heter Runström i efternamn, gissar jag,

Run=Nordiska runor
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in