Citat:
Och efter det här så beslutade egentligen SD att nämen vi får ju ställa in kransläggningen
Det är nått ord jag vet inte riktigt vilket ovan? som inte riktigt passar in i sammanhanget, kan någon hjälpa mig?
säger Tyra upprepade gånger medans underkuvade Björn inte rättar henne trots att berättandet klickar pga av henne, varför jag måste gå in och ställföreträda för Björn

jag har rättvist googlat ordet katedrag rättsäkert! även om jag förstås vet vad det riktiga ordet är som avses, ty rent logiskt förslår jag istället att det står
”ljuskatedral” i Vitboken vilket google bekräftar är vad som skapades i N
yrnberg
Men skulle det vara så att Tyra är dyslektiker & inte har svår autism & att det kan bakomligga den mindre lyckade ordförståelse-associations-förmågan så kommer jag hädanefter lägga ner den här kampanjen för då kommer jag kunna sluta störa mig om jag vet att hon vill men inte kan korrigera sig & att det är synd om henne
Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Jag vill inte framstå petgig nu, men Tyras senaste syftningsfel måste jag publicera
"Han har varit med vid flygPlansutdelning" 100 % att det är P och B jag hörde
Jag håller med, det var en bra poäng du gjorde där
Nåväl jag gillar att Björn inte ville låta Tyra stå helt själv med syftningsfel så han planterade en kul felsägning i sympati med henne
Citat:
Jag tror det vare tre svartskal....svartskallar? 3 skinnskallar svartklädda som stod och heilade vid nått tillfälle"

I övrigt då,
tycker ni andra i tråden (eko) att Björns bortförklaringar av Vitboken håller helt enkelt?
Ja mig kan han övertyga men inte Svensson med dessa förklaringar, det han borde egentligen göra istället för att förneka eller bortförklara
argumentera för att dom rasistiska uttalandena inte är ett problem egentligen helt enkelt & att SD bara har ändrat retoriken 2025 & att vitboken därav är överflödig & att man har inte alls gjort upp med rötterna & att det är okay
Jag gillar dock Vitboksföljetongen, 3 avsnitt känns dock lite för kort, Svegots genomgång var för klen egentligen