Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-07-19, 14:09
Bannlyst
Borde Sverige bevara sin kultur mer, svensk kultur. Astrid Lindgren har gjort bra filmer förr.

https://www.youtube.com/watch?v=kjljp4itksc

Genom att bevara det i media, och med andra svenskar fortfarande lägga upp sånt här i tv och media, som är gammalt, detta var år sedan men är svenskt än idag. Tog bara Lotta på bråkmakargatan som exempel.

Sverige behöver bevara det som är svenskt, även om det kommer invandrare hit, det går inte att gå emot invandringen, men att det är svenskt det går att ordna för svenskar har bästa kulturen.

Vad anser ni, borde sverige bevara all svensk kultur i media och i tv, oavsett invandringen? Vad har vi att förlora på det?
Citera
2024-07-19, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StewieGriffun
Borde Sverige bevara sin kultur mer, svensk kultur. Astrid Lindgren har gjort bra filmer förr.

https://www.youtube.com/watch?v=kjljp4itksc

Genom att bevara det i media, och med andra svenskar fortfarande lägga upp sånt här i tv och media, som är gammalt, detta var år sedan men är svenskt än idag. Tog bara Lotta på bråkmakargatan som exempel.

Sverige behöver bevara det som är svenskt, även om det kommer invandrare hit, det går inte att gå emot invandringen, men att det är svenskt det går att ordna för svenskar har bästa kulturen.

Vad anser ni, borde sverige bevara all svensk kultur i media och i tv, oavsett invandringen? Vad har vi att förlora på det?
Svenska har inge svensk kultur bara blont hår och ljusblå ögon jag spyr galla av er.
Det blir aldrig så alla fall
Citera
2024-07-19, 14:19
Medlem
Det gör man väl redan
Citera
2024-07-19, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xlsiy
Svenska har inge svensk kultur bara blont hår och ljusblå ögon jag spyr galla av er.

Jag är inte helt svensk är assyrier, men jag gillar svenskar och deras kultur.
Citera
2024-07-19, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StewieGriffun
Jag är inte helt svensk är assyrier, men jag gillar svenskar och deras kultur.
Vad för kultur att alla ska vara blonda och springa runt i någon liten by och gulla med varandra

Det blir aldrig så för det ser inte ut så i verkligheten du vet väl att det är en barnfilm?
Senast redigerad av Xlsiy 2024-07-19 kl. 14:26.
Citera
2024-07-19, 15:59
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Bara för att du inte förstår vad kultur är, så betyder det inte att den inte finns.
Dum i huvudet något djävulskt...
Citera
2024-07-19, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Bara för att du inte förstår vad kultur är, så betyder det inte att den inte finns.
Dum i huvudet något djävulskt...
Nej för att svenskar är för fjolliga och har ingen jävla kultur

Svenskar kan knappt försvara sig från invandrare och kan knappt behålla den svenska kulturen var är då som ska bevaras
Senast redigerad av Xlsiy 2024-07-19 kl. 17:30.
Citera
2024-07-19, 17:32
Avstängd
ItsWednesdays avatar
Dags för en nyinspelning tycker jag. Aisha på Amiralsgatan.
Citera
2024-07-19, 17:53
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Nej för att svenskar är för fjolliga och har ingen jävla kultur

Svenskar kan knappt försvara sig från invandrare och kan knappt behålla den svenska kulturen var är då som ska bevaras
Det står dig fritt att tro det, men jag tror världens alla antropologer vill prata med dig om du upptäcker ett helt kulturlöst folk. Grattis till Nobelpriset din jävla pissmössa.
Citera
2024-07-19, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Det står dig fritt att tro det, men jag tror världens alla antropologer vill prata med dig om du upptäcker ett helt kulturlöst folk. Grattis till Nobelpriset din jävla pissmössa.
hahaha förklara din jävla svenne kultur då
Citera
2024-07-19, 19:48
Medlem
sommarlovs avatar
Jag kanske håller med dig, men du startar trådar av så jädra dålig kvalite, så jag vill inte se röken av dig innan du gått färdigt skolan!

Astrid Lindgren har aldrig gjort en film, hon skrev böcker, har du ens läst en Astrid-bok?
Citera
2024-07-19, 20:13
Moderator
skunkensunes avatar
Socialantropologi, etnologi och sociologi --> Konst och kultur
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto