• 1
  • 2
2024-07-08, 15:07
Hej,

Först och främst, detta är inte trams. Har genuint svårt med detta.
Jag låg med en tjej häromdagen, efter några minuter i klassiska missionären så ville hon köra doggy. Väl i den ställningen så hittade jag inte hålet, detta är ett problem jag haft tidigare. Därav inte haft så mycket doggysex men vill gärna testa det (känns skönare än missionären). Men hur fan hittar man hålet? Ska sägas att hon var inte så behjälplig heller utan blev mer obekväm med att jag inte hittade hålet, så vi gick tillbaka till tråkiga missionären istället.

Men kan ni snälla hjälpa mig? Finns det tips och tricks man kan ta del av?
Citera
2024-07-08, 15:52
Medlem
Använd fingrarna för att lokalisera öppningen, styr kuken dit. Hur svårt ska det vara?

Alternativt använd nån sorts periskop, men det kanske kan vara avtändande
Citera
2024-07-08, 16:01
Medlem
Hittade du inget hål överhuvudtaget? Kan ju varit en man om du bara fann kaneltrumpeten.
Citera
2024-07-08, 16:03
Medlem
bellusorcas avatar
Känn efter med fingrarna. Be henne föra in den. Eller backa (diskret, hon behöver inte veta att du gör det) och se efter? Var inte en sån jävla hjälplös loser.
Citera
2024-07-08, 16:18
Medlem
Bazze1s avatar
Låter konstigt....men det jag kan komma på är att du har en alltför liten penis för den ställningen (doggy) och att den du låg med hade en för stor rumpa.
Citera
2024-07-08, 16:19
Medlem
Drugglarns avatar
Känn och kläm så hittar du hem
Citera
2024-07-08, 18:30
Medlem
Bandoliers avatar
Svankar hon tillräckligt så att du ser öppningen med blotta ögat?
Om hon inte gör det så är det viktigt att du lokaliserar hålet med fingrarna. Förhoppningsvis är hon så våt att den bara glider in när du håller isär blygdläpparna och matar in den - alternativt låter henne föra in den.
Citera
2024-07-08, 18:35
Medlem
Såg hon ut som en valross och det var svårt att hitta rätt bland alla andra möjligher glida in med trumpeten mellan vecken? I så fall kan du väl prova att lyfta lite och rota runt därunder? Periskop var det någon som föreslog, men det är opraktiskt, däremot en inspektionsspegel från biltema lämpar sig för detta ändamål.
Citera
2024-07-08, 19:50
Medlem
Prodelins avatar
Tryck in fingret dumskalle, oskuld eller?
Citera
2024-07-08, 21:08
Medlem
Spotta på analen sen sätter du ollonet där och trycker ollonet mot och sedan vinklar du ollonet precis under
Citera
2024-07-08, 21:22
Medlem
Emolls avatar
Precis som nämnts tidigare. Låter som kvinnan hade för stor rumpa och du möjligtvis även för liten penis. Det kan absolut vara kämpigt köra doggy med brudar med för stora bakdelar.
Citera
2024-07-08, 22:32
Citat:
Ursprungligen postat av spherical
Använd fingrarna för att lokalisera öppningen, styr kuken dit. Hur svårt ska det vara?

Alternativt använd nån sorts periskop, men det kanske kan vara avtändande

Ska testa imorgon när vi ses igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här