2024-07-03, 06:51
Medlem
gulkeps666s avatar
Hej alla flashbackare! Fick för 3 dagar sedan ett st 300mg pregabalin, värt att notera att jag har noll tolerans utav pregabalin men har tagit förut. Jag snortade halva och bombade också halva, var ett skönt och bra rus, men dagen efter var jag mycket yr så jag sjukade mig ifrån jobbet då jag kände att jag ej kunde arbeta med denna yrsel.. Sov nästan 24hr (Var upp ksk 4 gånger och åt något under dessa 24hr)
Nu är det tredje dagen och jag känner mig fortfarande yr. Någon som har tips vad jag kan göra för att få bort denna yrsel? Jag har endast känt av yrsel dagen efter när jag har ätit en stor dos utav pregabalin, det var för cirka 2 år sedan och då åt jag 7st 300mg, men jag kände mig normal på tredje dagen. Har idag provat gymmat men yrseln är likadan som den var igår. Vet att det nog försvinner utav sig själv men tar gärna tips vad jag kan göra eller äta! Tack på förhand!
Citera
2024-07-03, 06:56
Avslutad
Du ska för f*n inte storta mediciner ditt missfoster, och sen kommer du känna av pregabalin först när du ställer dig upp. Du kan ta nästan hur höga doser du vill men du känner knappt något så länge du ligger ner.
Citera
2024-07-03, 07:01
Medlem
gulkeps666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferdynone
Du ska för f*n inte storta mediciner ditt missfoster, och sen kommer du känna av pregabalin först när du ställer dig upp. Du kan ta nästan hur höga doser du vill men du känner knappt något så länge du ligger ner.
Tack för din input, men det gav mig tyvärr inte något svar på frågan jag ställde! Mvh!
Citera
2024-07-03, 07:50
Medlem
StonedMonkeys avatar
Pregabalin har en halveringstid på 6 timmar, efter 3 dygn har du drygt 0,6 mg pregabalin kvar i kroppen om du tar 300mg. Så jag tror inte det är pregbalinet som spökar.
Citera
2024-07-03, 08:10
Medlem
gulkeps666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Pregabalin har en halveringstid på 6 timmar, efter 3 dygn har du drygt 0,6 mg pregabalin kvar i kroppen om du tar 300mg. Så jag tror inte det är pregbalinet som spökar.
Hmm, ja den enda skillanden nu när jag tog pregbalin är att jag äter venlafaxin (150mg vardagligen) och det gjorde jag inte för 2 år sedan när jag åt 7x300mg och kände mig normal igen på tredje dagen.
Citera
2024-07-03, 16:39
Avslutad
Rör inte den jävla skitdrog igen som bara ger en dåligt balanssinne och talsvårigheter förutom domnad i skallen om man försöker softa på det.
Citera
2024-08-22, 14:50
Medlem
Jag har tagit 75 mg Pregabalin till natten i 1 månads tid.
Har mått allmänt dåligt sen jag började med Pregabalin och när jag läste om biverkningar så var det många som jag kunde checka av. Så då bestämde jag mig att sluta rakt av utan nedtrappning.
2 första dagarna märkte jag inget speciellt. Tredje dagen så drabbades jag av yrsel. Och det sitter kvar än i dag nästan 2 veckor senare.
Är också väldigt tung i huvudet. Och mår allmänt skit.
Har läst att om man har otur kan man ha abstinens besvär i upp till 6 månader.
Fy vilket jävlans rävgift. Önskar att jag aldrig hade börjat med Pregabalin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in