Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Det stämmer inte överens med verkligheten eftersom socialsekreterare kan agera på direkt falsk information.
Ja det kan man ju tycka, men hur ska det gå till när man kan orosanmäla anonymt?
Ja liksom barns rätt till skydd mot olagliga ingrepp i familjelivet från klåfingriga tjänstepersoner som fått en "känsla".
Vem är du att avgöra vem som ska ha barn och inte och vad har jag med saken att göra?
JAG vet att du har rätt kurt-sune.
Kvinnligt ex som med en otrolig inlevelse (på riktigt TROR på sin egna fantasi) frånhåller mitt barn på, eller gjorde soc la ner allt ska tilläggas men som fortfarande frånhåller barnet.
Ska tilläggas att soc tror/trodde henne men vägrar/de annat scenario i fråga.
Jurist inkopplat, men även denne kryper för psykfallet i fråga så några val återstår nu.
Polisanmälan med ALLT material och på lösa grunder från - vi hatar män - soc, fam.rätten och från psykfallet som visar motsatsen på ALLT denne sagt!
Bilder, video, sms till mig och till barnet ljuger inte.
Kontakta UG, kalla fakta, tidningen etc you name it.
Ny advokat med lite mer raka rör
Socialstyrelsen, kanske t om finns någon vettig opartisk soc. individ i grannkommunen som kan gå igenom 'allt' och med öppna ögon?
Tingsrätten.
Sista alternativet finns iofs men de tar man ev där - då finns inget hopp kvar här och där.