2024-06-12, 10:36
Medlem
RiverStyxs avatar
Aldrig hört om eller sett så jag fick googla och det är visst denna:

https://www.zeroh.se/smaker/pronglass

Jag älskar Piggelin så kanske får jag prova denna saft / kemiska hopkok. Tror knappast man dör av den även om det inte är hälsokost direkt.
Citera
2024-06-12, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim77
Fan vilket fittstim här blev av lite saft.

Om det vore det minsta hälsoskadligt hade Livsmedelsverket stoppat det för länge sedan.

Drick på för helvete och var inte så livrädda för allt era fucking autister.

Det var väldigt längesen livsmedelsverket jobbade för folket.

De godkänner massa skit som inte ska in i kroppen.

Bara snålindustrin som vill sälja skiten för att det är billigt att tillverka skräpet och de kan tjäna pengar på att göra folk sjuka.
Citera
2024-06-12, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Det var väldigt längesen livsmedelsverket jobbade för folket.

De godkänner massa skit som inte ska in i kroppen.

Bara snålindustrin som vill sälja skiten för att det är billigt att tillverka skräpet och de kan tjäna pengar på att göra folk sjuka.

Släpp taget om konspirationen min käre blatteman och våga leva livet lite.
Sup knulla knarka slicka fitta och ta en avsvalkande Light saft i solen och njut lite av detta korta liv.
Citera
2024-06-12, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim77
Släpp taget om konspirationen min käre blatteman och våga leva livet lite.
Sup knulla knarka slicka fitta och ta en avsvalkande Light saft i solen och njut lite av detta korta liv.

Eller så köper man äkta jordgubssaft tillverkad av svenska jordgubbar och ta en avsvalkande riktigt god saft med mycket jordgubbar i solen och en riktig glass med grädde från ett bra märke och njuter av solen.

Om du e så dum att du inte bryr dig om vad du stoppar in kroppen och vill ha syntetiskt skräp när det finns riktigt god äkta saft med bra ingredienser så klaga inte när du sen får fler sjukdomar i onödan.

Men du kanske jobbar för företaget och ts?
Brukar va så ofta och då får du väl göra det för ingen kan väl va så dum att de stoppar in de där i kroppen om man gillar sig själv.
Citera
2024-06-24, 16:04
Medlem
Päronglass med 10-20% Tropisk citrus och blandad med kolsyrat vatten blir riktigt gott.
Citera
2024-06-28, 13:23
Medlem
Tack för att jag vetskap om denna saft. Har gjort isglass av den, men problemet som alltid vid blandning med vatten är att den blir för isig och hård. Frågan är hur man gör den "mjukare" som glassbolagen gör sina isglassar så att den blir lättare att tugga sönder?
Citera
2025-09-30, 04:10
Medlem
StoreSvartes avatar
Helt okej smak. Men resten av Zeroh's safter är riktigt fattiga. Alldeles för mycket sötningsmedel. Sliskiga och smaklösa. Jag har testat en massa olika smaker nu och jag är alltid lika besviken.

Fun Light är mycket bättre. Coop's egna sockerfria saft är också mycket bättre.
Senast redigerad av StoreSvarte 2025-09-30 kl. 04:13.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in