Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2007-02-15, 13:46
  #13
Medlem
4/5 bra skrivet
ska dit i sommar och då hoppas jag att mitt tält blir en kramkoja också !
Citera
2007-02-16, 11:30
  #14
Medlem
Tartauruss avatar
Riktigt härlig rapport!
Blev otroligt sugen på E och MDMA efter de här. Dessutom fett avundsjuk på dig som har en vän som nancy
5/5 även om de blev lite ledsamt i slutet.
Citera
2007-02-16, 18:06
  #15
Medlem
Fin rapport, framförallt för o va första gången!

Låter som en sjyst tripp, synd bara att resten av festivalen blev lidande..
Citera
2007-02-18, 02:05
  #16
Medlem
Bellamiis avatar
Väl skriven och underhållande läsning. 5/5
Gillade tältmyset!
Tack!
Citera
2007-02-18, 02:48
  #17
Medlem
Bäver_s avatar
Lät trevligt

Mysigt och så i tältet kan bara tänka mig hur skönt det är att vara på E och ligga och kramas och prata!

Tråkigt att det verkade som du yrade runt hela tiden och vart skrämd av musiken ist för att flyta med och dansa runt.


4/5 keep em coming!
Citera
2007-02-18, 03:30
  #18
Medlem
wondRs avatar
5a funnen, svårt att hitta bra E rapporter där folk faktiskt skriver ingående, fler rapporter välkomnas
Citera
2007-02-18, 23:11
  #19
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partystrut
4/5 bra skrivet
ska dit i sommar och då hoppas jag att mitt tält blir en kramkoja också !


Jag vill faktiskt starkt avråda dig från att åka på Fullmoon i sommar. Det är ett riktigt SUNKIGT trance-event. Förvisso brukar dom ha ganska stark line-up och drogtillängligheten är i yppersta världsklass men allt annat suger. Det finns 5-7 duschar för killar och lika många för tjejer, på ett event som hostar 5000+ folk. Dessutom finns det alldeles för lite aktiviteter där att göra. Visst man kan bli hög, vilket man blir, och nån kväll kanske man till och med blir full men att en vecka hålla på och sitta ned och ruttna Tyskland känns inte värt. Dessutom var de flesta människorna sånna där psytrance-galningar som hatar oss som har lite civilicerad klädsel. Nee det blir nog Sensation White för mig i sommar, och barcelona ofc!
Citera
2007-02-27, 02:53
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
Jag vill faktiskt starkt avråda dig från att åka på Fullmoon i sommar. Det är ett riktigt SUNKIGT trance-event. Förvisso brukar dom ha ganska stark line-up och drogtillängligheten är i yppersta världsklass men allt annat suger. Det finns 5-7 duschar för killar och lika många för tjejer, på ett event som hostar 5000+ folk. Dessutom finns det alldeles för lite aktiviteter där att göra. Visst man kan bli hög, vilket man blir, och nån kväll kanske man till och med blir full men att en vecka hålla på och sitta ned och ruttna Tyskland känns inte värt. Dessutom var de flesta människorna sånna där psytrance-galningar som hatar oss som har lite civilicerad klädsel. Nee det blir nog Sensation White för mig i sommar, och barcelona ofc!

Wow, Sensation White (och Black för den delen) verkar vara riktigt grymma! Vad är det som händer i barca då?
Citera
2007-02-27, 10:44
  #21
Avstängd
nice rapport 4/5
Citera
2007-02-28, 14:04
  #22
Medlem
jailbaits avatar
bra tripprapport man
Citera
2007-03-03, 03:09
  #23
Medlem
mesmerizes avatar
återigen tack alla



Citat:
Ursprungligen postat av dadoz
Wow, Sensation White (och Black för den delen) verkar vara riktigt grymma! Vad är det som händer i barca då?


Ja i Barcelona finns europas bästa kolakvalite, kolatillgång och kolapriser, därför ska jag dit! Kommer bli helt galet vill jag lova Funderar starkt på att vara laddad från och med första 60 minuterna efter landning tills jag kliver på planet hem. Sensation kanske får vänta tills nästa år btw, det känns som om jag vill ha några riktigt sköna människor att åka med vilket jag inte har än.
Citera
2018-07-15, 10:22
  #24
Avstängd
RurikRusens avatar
Bra strukturerat och bra skrivet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback