Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2006-08-14, 22:43
  #1
Medlem
Substans: MDMA

Dos: ~300 mg + 2 tabletter med okänt innehåll

Ålder: 20 år

Kön: Man

Vikt: Okänt

Tid: ~6 h

Återkommande namn: Oscar (jag) och Nansy (min resepartner)

Prolog:


Jag och min tjejkompis Nancy hade sedan en tid tillbaks pratat om att åka på någon stort rave nånstans i europa och först var Sensation (någon av dem) på tapeten men då det bara är en natt så tyckte vi inte det var värt det utan bestämde ganska snabbt att Fullmoon Festival vore en bättre lösning.

Vi åkte dit med en svensk bussresearrangör vilket tog cirkus 18 timmar och en jävla massa kraft. Det positiva med det var att glädjen över att komma fram blev om än större vilket hödje stämningen.


Tältproblem och diverse-kranar:

Tältet som vi köpt innebar endel problem, först därför att det tog oss ett tag att sätta upp och värmen var överhängande om man säger så.
Sedan oxå därför att det inte var speciellt praktiskt, blev lätt överhettat och var allmänt jobbigt. Så med andra ord var inställning till tältet negativ från början.

Humöret svängde dock ganska snabbt då så fort vi fick upp tältet kom första kranen och ville sälja grejer. På sig hade han det mesta UTOM ecstasytabletter vilket istället resulterade i att vi köpte ett gram mdma i kristallform. Klockan var då 15-16 och vi hade kommit överens om att vänta tills det blev svalare för att inte avlida i värmen, det blev dock min livs längsta väntan och vid 18.30 kände jag myrorna i brallan.


Impatience:


Myrorna i brallan och fjärilarna i magen resluterade i att jag gick in i tältet, utan att säga varför till min Nancy som satt utanför och solade, och började mosa kristallerna för att kunna snorta och dricka det.

När jag väl var klar med det så drog jag i mig två stadiga linor á 100 mg styck och gick ut ur tältet. Mer eller mindre direkt kände jag hur jag fick ett slag i pallet, trodde jag, men det visade sig bara vara raketuppskjutningen som tog sats. Sen gick jag runt utanför tältet och drog mig i näsan och med ett enormt leende på läpparna, fortfarande utan att tala om något om mitt hyss.

Efter flera långa konstiga blickar från Nancy och ett och annat jättegarv från min sida så beslutade jag mig tillslut att säga att jag tjuvstartat utan henne, vilket fick responsen:

- Shit, då måste jag skynda mig och ta min pre-ecstasy-dump och sen komma i fas jag med.

Tio minuter senare, tillbaks från bajamajorna, så kom hon traskandes med ett jätteleende och sa att hon var redo. Redan då kände jag att min sinnesstämning hade höjds betydligt och jag ville inget hellre än att flyga högre. När vi båda var påväg in i tältet igen så såg jag en ny kran komma gåendes längs med den upptrampade stigen utanför vårt tält, så jag vinkade in honom och köpte all ecstasy han hade på sig, vilket var 8 st rosa runda hjärtan.


Mitt livs resa tar fart

Då vi kom in i tältet så såg hon de redan framdukade linorna liggandes på en plan yta beståendes av min plånbok. Bredvid den låg en ganska välrullad sedel som hon fattade och drog i sig av båda sina linor (ca 100 mg styck). I vanliga fall tycker jag inte det finns något vackrare än hennes ansikte när hon böjer ansiktet nedåt med sedeln i näsan och skjuter bak håret för att sedan snorta. Men i eftersom min launch nu kommit 80-85% så blev hon ännu vackrare och hennes ansikte lixom strålade och hennes hud blev gyllenbrun.

Något senare kände vi båda hur det började komma igång ordentligt varpå jag sa att jag vill mysa och hon svarade kom hit då, med sån där jättemysig, perfekt ead mysröst. Så jag drog min luftmadrass intill hennes, kröp ned i under hennes sovsäck som hon öppnat och använde som täcke och på typ två sekunder drogs vi ihop som magneter. Det är helt sjukt vad människor har en tendens att dras till varandra när man är ead, vilket alltid händer oss varje gång.
Så med alla hennes kroppslemmar slingrade runt mina och hennes ansikte liggandes på mitt, alltså hennes kind på min kind, så låg vi och smektes och kramades.
Ur mig, vilket var det enda jag kände, var total lycka. Den där perfekta e-känslan som alla ni e-torskar där ute vet hur det känns Till och med tältet som vi hatade så innerligt hade blivit en annan plats, en underbar plats. Jag har aldrig tidigare känt så på ecstasy, men jag fick bestämt känslan av att vi rest till något annat ställe som var bättre och skönare, för hela uppfattningen gällandes tältet var ändrad. Hela uppfattningen kring hela livet var iofs ändrad, men just tältet hade blivit som en oas av värme, kärlek och eurofori.

Samtalsämnena gällde nästan bara oss och hur bra vänner vi var, hur mycket vi älskar varandra och hur vi alltid ska vara vänner. Efter ett tags pratande tar vi en trettiosekunderspaus för att droppa varsitt rosa hjärta och snorta varsin 100mg-lina till.

Sen fortsatte pratandet men efter en stund stannade hon upp och granskade mig med sina stora bruna ögon…
- Oscar, pussa mig.
Sagt och gjort lixom vilket kändes bra och mysigt. Sedan tittade hon på mig igen och sade:
- Vill du testa att kyssas, bara se hur det känns?
Trots att vi aldrig tidigare brutit mot vad vi ansett vara platoniskt så kändes det ändå som helt rätt sak att göra då vi ändå låg nästan halvnakna och tog på varandra.

Efter en del ganska oskyldigt myshångel så diskuterades sex men avslogs då vi båda var för skeva för att kunna genomföra ett samlag och dels för att vi inte kände att vi hade tid (varenda sekund av trippen vill man ju ta vara på).

Så när klockan började närma sig 23 så ville vi först droppa varsitt till rosa hjärta, vilket var helt dumt och onödigt, men så skeva som vi var så förstod vi inte det. Så med sammanlagt 600 mg mdma + 4 rosa hjärtan stegade vi taktfast mot festivalområdet. Det är även här jag har min första minneslucka. För var som hände nu fram tills att första bandet började spela (00.00) har jag ingen som helst uppfattning kring.

De sista timmarna:


Den resterande tiden av trippen minns jag inte så väl alls mer än att vi stod och tittade upp mot den stora scenen där nån typ av dark-satanist-trance-skit spelade vilket skrämde SKITEN ur mig. Jag har inte vart så rädd sedan barnsben och jag såg på skräckfilm. Kan bero på att jag på många sätt regresserar till barnstadium när jag käkar e.
Hur som helst så blev vi tvungna att gå tillbaks till tältet men på vägen dit tappade Nancy bort mig mellan 10 och 15 gånger då jag drabbades av något jävligt läskigt (som jag såg att en annan tripprapportskribent också tog upp i en någorlunda ny rapport här på fb). Hur som helst innebar det att jag fick otroligt litet korttidsminne. Jag mindes ungefär 4 sekunder bak i tiden vad som hade hänt, vilket resulterade i att varje gång jag lovat att inte gå iväg från henne igen så gjorde jag det. Frekvensen av borttappning blev extra hög så jag fick feta hallisar som jag var tvungen att följa. Bland annat så blev området för de bortre bajamajorna en kyrkogård och människorna som stod där utanför var zombies. Detta fann jag jätteintressant och gick och undersökte flera gånger.

När vi sedan kom tillbaks till tältet så fick jag den värsta hallisen dittills då det såg ut som om granntältet hade vänts upp och ned och stod därmed som en uppochnedvänd pyramid som svävade 1-2 meter över marken och roterade snabbt som fan samtidigt.
Väl i tältet fortsatte korttidsminnet men jag däckade efter ungefär 3-4 minuter och började då istället prata högt och om diverse konstiga saker (här hade jag alltså tappat medvetandet), tex så trodde jag att jag pratade i telefon med två vänner men jag hade ingen telefon i handen (det här biten berättade Nancy för mig dagen efter).
Av rädsla så väckte stackaren mig flera gånger för att jag gjorde henne orolig men jag sa bara ”nej jag mår bra” och så däckade jag och så upprepades allt igen då mitt minne som sagt var helt förstört.

Resten av festivalen blev mina livs värsta dagar då jag mådde skit och hade värsta nedstämdheten. Dessutom så gav ecstasyn ingen effekt de andra dagarna då jag partat så hårt första dagen, vilket kändes jävligt jobbigt.


Utvärdering: Själva trippen skulle jag vilja ge fyra av fem poäng i betyg, då den där hundraprocentiga glädjen inte var med hela tiden och eftersom jag överdoserade något. Dessutom så gillar jag inte att ha så stora minnesluckor som jag faktiskt har då jag alltid vill minnas trippen och njuta av den i mitten igen och igen.

Det här var min första tripprapport, sågar ni den inte sönder och samman så kommer det säkert fler. Ledsen ifall det blev lite för detaljerat ibland : )

(Förresten så är namnen inte våra riktiga förnamn!)
Citera
2006-08-14, 22:58
  #2
Medlem
Välskriven rapport med ett schysst avslut med nykter syn på drogen och mängden som intogs. Vettig syn på varför det inte fungerar att parta sönder huvudet på det sättet. Just MDMA ger just störst mersmak framåt slutet av alla droger enligt mig. Skriv flera, jag läser gärna mer.
Citera
2006-08-14, 23:45
  #3
Medlem
mesmerizes avatar
haha, trevligt skrivet pojk ; )
Citera
2006-08-15, 10:50
  #4
Medlem
ExCowboys avatar
Jag gillade rapporten, så jag tycker inte att du ska dra dig för att skriva fler i framtiden.
Citera
2006-08-15, 16:12
  #5
Avstängd
realnicks avatar
hehe skön rapport
Citera
2006-08-15, 17:18
  #6
Medlem
finfint!

Välskriven rapport!
me like me like
5/5
Citera
2006-08-17, 22:03
  #7
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enben
Välskriven rapport!
me like me like
5/5

Tack
Citera
2006-08-18, 04:08
  #8
Avstängd
Insulins avatar
En härlig beskrivning på en härlig tripp 5/5.
Keep up the good work!
Citera
2006-08-18, 10:54
  #9
Medlem
Kosstaskens avatar
Mycket välskriven. Visualiserade omgivningarna och ert kramade i tältet för mig ett bra sätt. Synd man inte kom iväg till full moon själv..
Citera
2006-08-19, 19:11
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosstasken
Mycket välskriven. Visualiserade omgivningarna och ert kramade i tältet för mig ett bra sätt. Synd man inte kom iväg till full moon själv..


Asså det var väl ganska schysst sådär men du missade inget, det lovar jag. Nästa år ska jag nog på nåt större och bättre som inte känns så jävla sunkigt som FMF faktiskt gör... Dock såklart värt pengarna, mödan och atn
Citera
2006-08-19, 20:24
  #11
Medlem
SirBerits avatar
Sådär ska en tripprapport se ut, jävligt bra skrivet. Förhoppningsvis kommer det mer i framtiden!

Tack!
Citera
2006-08-20, 00:15
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirBerit
Sådär ska en tripprapport se ut, jävligt bra skrivet. Förhoppningsvis kommer det mer i framtiden!

Tack!

tack så mycket, kul att höra att folk gillade den! Vet dock inte om jag har några andra mys-tillfällen eller som jag vill publicera just nu. Dock kommer det bli endel i höst, förhoppningsvis, så då blir det lika purfärskt material som denna.

/mvh mesmerize "msze"
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback