2025-05-31, 23:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Jag menar fortfarande att Arsenal var mer värdiga att gå till final i UCL än vad Paris var.

Men kvällens resultat visar bara åter igen hur otroliga AFC faktiskt var i UCL 24/25.
2025-05-31, 23:36
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag menar fortfarande att Arsenal var mer värdiga att gå till final i UCL än vad Paris var.

Men kvällens resultat visar bara åter igen hur otroliga AFC faktiskt var i UCL 24/25.

Du får väl vara glad åt att era damer vann något iaf

Liverpool vann PL Tottenham EL Chelsea ECL

Arsenals herrar chokade i vanlig ordning
2025-05-31, 23:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du får väl vara glad åt att era damer vann något iaf

Liverpool vann PL Tottenham EL Chelsea ECL

Arsenals herrar chokade i vanlig ordning
Europa League är en big deal för klubbar från länder som typ Sverige, Danmark, Norge, Ryssland, Ukraina, Österrike och Schweiz. Men den turneringen betyr lika mkt som en soptunna för samtliga av toppklubbarna i England, Spanien och Italien.
2025-06-01, 13:54
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Europa League är en big deal för klubbar från länder som typ Sverige, Danmark, Norge, Ryssland, Ukraina, Österrike och Schweiz. Men den turneringen betyr lika mkt som en soptunna för samtliga av toppklubbarna i England, Spanien och Italien.

Vad betyder det för Arsenal då? Låter som det vore titel man inte bör kämpa för?
2025-06-01, 15:05
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Vad betyder det för Arsenal då? Låter som det vore titel man inte bör kämpa för?

Den betyder naturligtvis inte ett piss för Arsenal, tills den dag de faktiskt vinner den. Då betyder den allt.
2025-06-01, 16:00
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Den betyder naturligtvis inte ett piss för Arsenal, tills den dag de faktiskt vinner den. Då betyder den allt.

Jag har inte så bra koll på Arsenal fans utanför detta forumet men beter dom sig som Generalen gör här eller är det ett isolerat beteende för just detta forumet?
Senast redigerad av buisnismannen 2025-06-01 kl. 16:14.
2025-06-01, 17:03
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Jag har inte så bra koll på Arsenal fans utanför detta forumet men beter dom sig som Generalen gör här eller är det ett isolerat beteende för just detta forumet?

Han är unik. Visst finns det en och annan som lever uppe i det blå, men skillnaden är att dom inte hittar på nån ursäkt när dom har fel. Han är unik i det sättet att han alltid hittar en förklaring till att han på något sätt hade rätt och är mest kunnig ändå. Även i dom lägen när han är så överbevisad det bara går att bli.
2025-06-01, 17:51
Medlem
Beaver14s avatar
Fan, verkar som att Spurs sparkar Ange ändå. Jag hoppades ju att han skulle få vara kvar om de vann EL så att Spurs skulle vara lika usla nästa säsong.

Thomas Frank ryktas nära att ta över.
2025-06-01, 17:52
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen

Jag är verkligen inget stort fotbollsfan. Håller inte på någon särskild klubb. Kan inte ens offsideregeln, för fan. Men även jag fattar att den enögdhet han uppvisar är tämligen ... speciell.

Vanstertrollet beskrev det väl bra ovanför mig.
2025-06-01, 18:22
Medlem
Drickbacks avatar
25/26 ligger uppe så avsluta tråden snyggt så går vi sakteliga över till nya, denna säsong här nya säsongen där åtminstone tills denna är fäst så börjar vi om på ny kula. Ja eko dyker även upp 25/26.

Jag tackar för alla bidrag, väl mött i nya 👍🏻
2025-06-01, 19:10
Moderator
zanteras avatar
Stänger tråden med hänvisning till den nya för nästa säsong 25/26.
(FB) Allt om engelsk fotboll 25/26

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in