2024-06-03, 17:22
Medlem
kulturstrategs avatar
Bör väl bli 20 poängs avdrag för Malmö nu va?
Citera
2024-06-03, 17:28
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Såg att det var mycket "mannen" och "bror" i chatten.

Det indikerar att det snarare är Palestina-aktivister än svenne-nazister som skrivit det antisemitiska i chatten.
https://www.instagram.com/blatteultras04/

Är ju dom här han chattar med med bland annat. Så inte konstigt med det tonläget. Men vad annars ska man förvänta sig av Malmö stad.
Citera
2024-06-03, 17:31
Medlem
Kan ingen dela FUP på en vettig sida, inte "Sprend" eller annat bös? Om inte så får jag lösa det imorgon.

Vettiga sidor: delafil.se, mediafire.com.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av dezer
Ursäkta min bristande kunskap kring delningen... Provar denna nu: https://gofile.io/d/P0EZka. Notera att citaten/extrakten kommer från bilaga 120.
EDIT: Ser att nedladdningarna ligger på drygt 50, så jag släpper detta tills vidare och hoppas att någon annan kan dela vidare om det skulle uppstå några problem.
Citera
2024-06-03, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Är det helt uteslutet att PJ har någon variant av det som nuförtiden brukar benämnas "lättare funktionsnedsättning/funktionsvariation"?
Citera
2024-06-03, 17:37
Medlem
Lämpligt straff
Kurs i vett och etikett
Samt det som barn i skolan får lära sig
Hur man byter ut nedsättande ord till positiva
Klart!
Citera
2024-06-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nu kanske vi stänga detta, stormen i vattenglaset som det var.

Många borde kanske lära sig än en gång att lugna sig lite innan alla fakta finns på bordet.
Haha eller hur,hela denna uppståndelse för lite,kanske idiotiska chattsvar ..
Trodde de skulle va mer "typ spräng Elfsborg support buss"..
Citera
2024-06-03, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dezer
Efter att ha läst FUP, så tror jag nog att vissa delar kan tolkas betydligt värre än lite gliringar och tufft tonläge. I en av chattarna så skriver en av personerna: "Ponne, hell seger och knulla jude", varpå Pontus svarar med någon typ av emojis. Senare så påpekas det absurda att Pontus sitter i samma chatt som dömda huliganer vilket Pontus svarar på med, citat "Hahahahahahhaa".
Edit: Noterar att detta utbyte gjordes den 30:e oktober 2023, direkt efter Hamas massaker i Israel vilket kan göra detta extra känsligt.

Kämpa Ponne, kämpa.

https://gyazo.com/3df9fb3ec9365642a2c342ef5a1b5b70

Nej, det är inget virus, utan en "print screen".
Citera
2024-06-03, 17:49
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
https://www.instagram.com/blatteultras04/

Är ju dom här han chattar med med bland annat. Så inte konstigt med det tonläget. Men vad annars ska man förvänta sig av Malmö stad.

Du är redan nedbajsad så vill inte förstöra något. Men citatet knulla jude kommer från en på Facebook 2019 och är ett internt skämt och inget allvarligt menat. Så ja storm i vattenglas er tränare är fortsatt ensam om sina nasse sympatier. Tyvärr.
Citera
2024-06-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Härligt att ”trycka till” någon, och istället skämma ut dig själv?

Titta på Malmös emblem innan du uttalar dig.

Mff är inte ”kända för sin stjärna” på emblemet. Däremot var det mycket uppståndelse om den andra stjärnan under emblemet på tröjan för några år sedan.
Citera
2024-06-03, 18:02
Medlem
Pontus Jansson är exakt lika efterbliven som utseende visar.
Käften är aldrig stängd på denna fågelholk.

Bara pga sin efterblivenhet och utseende så borde livstidsavstäningen utfärdas.
Citera
2024-06-03, 18:08
Medlem
Yes,
Whatboutism i sin finaste form från mig,MEN

Hade man bett alla allsvensk spelare och ledare dela med sig av sina telefoners innehåll,Facebook chatt ,osv kan jag garantera man hade hittat värre skit än PJs chatt.
Senast redigerad av drhasch81 2024-06-03 kl. 18:13.
Citera
2024-06-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hade man bett alla allsvensk spelare och ledare dela med sig av sina telefoners innehåll,Facebook chatt ,osv kan jag garantera man hade hittat värre skit än PJs chatt.

Whatboutism i sin finaste form
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in