Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-04, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Men tyvärr tror jag att hon "lever på lånad tid" nu.

Tack för tipset.
Att hon fortfarande håller igång kontot 1,5 år senare, nu med 25k+ följare är ganska otroligt.
Jag tycker oerhört synd om hennes föräldrar och att de inte har/kan förmått/förmå henne att sluta.
ja så som personen håller på nu mot haval kommer inte sluta bra, han tar inte lätt på när nån drar in hans bror.
lånad tid tror jag dock inte, personen är inget hot över huvudtaget så att nån tar det så långt tror jag inte.
tror föräldrarna försökt ,av det jag hört så ska mamman tydligen anmäla alla som kontaktar henne om kontot
Citera
2025-09-04, 16:53
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g11
ja så som personen håller på nu mot haval kommer inte sluta bra, han tar inte lätt på när nån drar in hans bror.
lånad tid tror jag dock inte, personen är inget hot över huvudtaget så att nån tar det så långt tror jag inte.
tror föräldrarna försökt ,av det jag hört så ska mamman tydligen anmäla alla som kontaktar henne om kontot
Problemet är att hon retar upp personer som inte drar sig för någonting, hon gör narr av deras egon, dessa personer skiter i om oskyldiga dör, mammor, pappor, barn..de skulle lätt sätta en kula i huvudet på henne om de fick chansen.

Kan inte vara lätt för föräldrarna, att få dottern att sluta med kontot har de säkert också försökt med.

Att hon inte förstår/bryr sig om faran hon utsätter sina föräldrar för, det gör ju henne till samma smuts som de gängkriminella som utsätter sina föräldrar för fara.
Citera
2025-09-04, 17:17
Medlem
Citat:
Problemet är att hon retar upp personer som inte drar sig för någonting, hon gör narr av deras egon, dessa personer skiter i om oskyldiga dör, mammor, pappor, barn..de skulle lätt sätta en kula i huvudet på henne om de fick chansen.

Kan inte vara lätt för föräldrarna, att få dottern att sluta med kontot har de säkert också försökt med.

Att hon inte förstår/bryr sig om faran hon utsätter sina föräldrar för, det gör ju henne till samma smuts som de gängkriminella som utsätter sina föräldrar för fara.

Det påstås att hon inte längre står bakom kontot och det e sålt,
Hon har flyttat från Uppsala
Citera
2025-09-04, 17:18
Medlem
Citat:

ja jo absolut men big drippa som ett exempel, han snacka om haval o hans bror och dom sköt o sprängde mot hans föräldrars adress men har inte försökt döda han vad jag vet
Citera
2025-09-05, 18:04
Medlem
Citat:
ja jo absolut men big drippa som ett exempel, han snacka om haval o hans bror och dom sköt o sprängde mot hans föräldrars adress men har inte försökt döda han vad jag vet

Om det nu är ”hon” fortfarande bakom kontot så har ju sin kriminella biologiska pappa som säkert ger henne lite tips.
Fast jag tror mer att hon sålt kontot
Citera
2025-09-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Om det nu är ”hon” fortfarande bakom kontot så har ju sin kriminella biologiska pappa som säkert ger henne lite tips.
personen sitter o claimar att deras pappa e död så de är nog lite svårt
Citera
2025-09-05, 20:11
Medlem
Citat:
personen sitter o claimar att deras pappa e död så de är nog lite svårt
Pappan lever bor i v.ås
Citera
2025-09-12, 11:30
Medlem
DonLatinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Verkar inte så. Samma gamla snack om kristna, muslimer, varför Serbien är bäst och massa världshändelser som ingen bryr sig om.
Citera
2025-10-14, 18:00
Medlem
Hahaha hon har en stor grupp på telegram där många kriminella hänger.

Sjuk människa det här gabriella som kallar sig för aios

Personen "aios" är ms13 medlem och enligt gabriella är det han som ligger bakom kontot 'chihabilija "

Denna tjejen behöver omedelbart hjälp från vården.
Citera
2025-10-14, 18:03
Medlem
Tycker man lyfta upp den här tråden mer.

Såg bilder på henne.

1 stenful och tjock.

2 jag kan förstå att hon söker uppmärksamhet

3 stackars hennes föräldrar om de hamnar i något skit pga henne.

4 hon triggar igång kriminella.

5 polisen borde ta hennes mobil och ta en titt om inte stänga ner hennes konto
Citera
2025-10-16, 16:21
Medlem
Varje gång någon nämner hennes namn på Insta så blir hon helt sneig och försvarar sig själv hela tiden. Hon säger alltid "Aa men finns flera IP adresser kopplat till kontot" och så vidare. Men i fupen står det klart och tydligt att det endast fanns en enda inloggning till kontot. Hon behöcer hjälp eller ett skott i huvudet skulle också hjälpa.
Citera
2025-10-18, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hornegerrr
Varje gång någon nämner hennes namn på Insta så blir hon helt sneig och försvarar sig själv hela tiden. Hon säger alltid "Aa men finns flera IP adresser kopplat till kontot" och så vidare. Men i fupen står det klart och tydligt att det endast fanns en enda inloggning till kontot. Hon behöcer hjälp eller ett skott i huvudet skulle också hjälpa.
Hennes egna mamma i FUPen sa på förhör att hon fascineras av kriminalitet och har grova diagnoser och att hon kräver uppmärksamhet. Förklarar en hel del.

Min första fråga är, hur kan hon vara aktiv från morgonen till kväll varje dag? Är detta det enda hon gör om dagarna? Går hon inte i skolan? Hon är ju 18+ nu, ska hon sitta med detta tills hon är 30?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in