Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-08-14, 13:11
  #1
Medlem
någon som testat lagligt testo ? nån som vet om de funkar eller inte ? http://www.svensktkosttillskott.se/c...products_id=98
Citera
2006-08-14, 13:35
  #2
Medlem
Axons avatar
Jag har ingen erfarnenhet av steroider men jag kan inte tänka mig att att de där funkar.....
Citera
2006-08-14, 17:26
  #3
Avstängd
b0sses avatar
Lagligt testo? haha det där var fan bara vanliga tribulus terrestris.. finns att köpa på i princip alla kosttillskotts shops där ute.

funkar knappast som riktigt testo
Citera
2006-08-14, 19:35
  #4
Medlem
jag undrar bara om man ökar i styrka ... ja fattar väll själv att de inte ger samma effekt som steroid testo ! tänkte att de kunde typ ge samma kick som kreatin gör...
Citera
2006-08-14, 20:34
  #5
Medlem
sOBErs avatar
Testade ett liknande tribulusprep för ett par år sedan och det sög riktigt hårt. Ingen kick, inga nämnvärda ökningar bara lite rubbad nattsömn ---> sämre resultat på gymet för det mesta.
Citera
2006-08-14, 20:53
  #6
Medlem
Yeah!!s avatar
Köp dig kreatin istället. Finns billigt och bra pulver på Willys. Där kan man iaf känna lite effekt + viktuppgång. Glöm inte att dricka _MKT_ bara! Är ganska tveksam att en testo förhöjjare skulle kunna ge effekt om den är godkänd enligt Svenska lagar. Det lär ju bara vara spårämnen i det pulvret
Citera
2006-08-14, 21:43
  #7
Medlem
Jag har "testat mycket"... vänligen läs forumets regler, sätt en bättre rubrik nästa gång!
Citera
2006-08-15, 01:24
  #8
Medlem
TimeWarps avatar
Det där är skit!

Nu har du sparat pengar!
Citera
2006-08-20, 12:13
  #9
Medlem
Suomis avatar
Bajs

Kan väl bäst beskrivas som bajs. Nemen har en polare som spenderar sina föräldras stålar på sådana produkter. Vet att han provade en liknande produkt, inte säker på att det var den. Resultatet= Hans övertro på sådant skit får honom att träna "lättare" och slarva med kosten= Han drar väl typ lika mycket i mark som de flesta tar i axalpress typ.
Citera
2006-08-20, 12:38
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
Kan väl bäst beskrivas som bajs. Nemen har en polare som spenderar sina föräldras stålar på sådana produkter. Vet att han provade en liknande produkt, inte säker på att det var den. Resultatet= Hans övertro på sådant skit får honom att träna "lättare" och slarva med kosten= Han drar väl typ lika mycket i mark som de flesta tar i axalpress typ.

Du kan väl knappast dra slutsatsen bara för att EN kompis har testat att han sen slarvar med kosten är ännu ett bevis på varför det inte skulle funka för honom. Och han skulle också vara ett utmärkt exempel på folk som tror man kan ta AAS och sen missköta sig och tro att man får muskler ändå..däremot så skulle det höja din testo nivå så är det såpass lite att till och med 10/60 kur skulle vara rena super kuren i jämnförelse. Mitt svar är : Det är inte värt pengarna..köp kreatin det ger dig mer styrkeökning.
Citera
2006-08-20, 12:45
  #11
Medlem
Suomis avatar
Okejdå

KAnske inte det smartaste att bara ge ett exempel. Men finns väl typ två typer ytav sådana som använder sådana grejer. Sådana som exemplet. Och de som utvecklas ungefär som de flesta andra fast med en tunnare plånbok som följd. Fast kan nån bevisa att jag har fel så blir jag bara glad.
Citera
2006-08-20, 12:51
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
KAnske inte det smartaste att bara ge ett exempel. Men finns väl typ två typer ytav sådana som använder sådana grejer. Sådana som exemplet. Och de som utvecklas ungefär som de flesta andra fast med en tunnare plånbok som följd. Fast kan nån bevisa att jag har fel så blir jag bara glad.

Precis sen finns det dom som i ditt exempel som tar tag i sin träning och kost och därmed får resultat och tror det beror på "produkten" i fråga och som kommer säga att det funkar. Hade det varit testo höjande så skulle det varit olagligt också kan inte tänka mig att dom inte VET om det ännu. För om det hade funkat så skulle det bryta mot dopinlagen. kolla P.1d

Lag om förbud mot vissa dopingmedel (1991:1969), ("Dopinglagen"),
och lag om ändring i Dopinglagen (SFS 1999:44)

Dopinglagen trädde i kraft 1 juli 1992 och ändrades 1 april 1999.

1 §
Dopinglagen gäller:

a. syntetiska anabola steroider (kemiskt framställt manligt könshormon),

b. testosteron och dess derivat (kemiskt framställda varianter av testosteron),

c. tillväxthormon,

d. kemiska substanser som ökar produktion och frigörelse av testosteron och dess derivat eller av tillväxthormon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback