2026-02-02, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Har reagerat på samma. Och jag skäms över hur mycket jag stör ihjäl mig på det. Man behöver lite erfarenhet och basic knowledge om man nu ska sitta och reagera på rättegångar (även när man ska göra sig lustig, kanske speciellt då.). Han sitter alltså och ”talar om” för Chrippa vad han skulle ha svarat för att låta mer ”realistisk” och trovärdig. Det är lite som att förklara ett skämt, dvs löjligt, barnsligt och frustrerande. Iallafall om man har sett lite rättegångar i livet. Chrippas rättegång är några helt vanliga dagar för alla yrkespersoner i den salen, det finns absolut inget spekulärt som händer där. Det är inte synd om försvarsadvokaten, och Chrippa sticker inte ut i sin position som åtalad. Motvikt verkar tycka det är så dumt att svara ”ingen kommentar” och ”vet inte”, och att detta skulle vara lika med något slags erkännande. Så funkar det inte i en domstol, både målsägande och åtalade brukar få till sig att detta är bättre svar än att chansa med ja/nej när man är minsta osäker, annat kan däremot bita en i arslet.

Det MINSTA du kan göra Motvikt för att se lite mindre okunnig ut, är att se ett gäng olika rättegångar på Prime Crime. Eller ännu bättre så skaffar du dig lite respekt mot samtliga inblandade och slutar förlöjliga dem. Det är trots allt deras verklighet, förstår att man inte fattar det om man själv har levt i en skyddad borg.

motvikt är immun mot kunskap ett skott i knäna skulle göra mer skada en ett headshot
Citera
2026-02-02, 20:24
Medlem
kajnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Det är flera kanaler som lever på Chrippa och endast Chrippa. Motvikt är ett utmärkt exempel. Skuldkukrådgivarn är en annan. Totalt ointressanta personligheter som försöker bli stora på Youtube genom att publicera förtalsvideos om Chrippa och slicka röv på Jockiboi.

Motvikt är en pajas utan dess like. Jag hatar honom.
Hans följare består mestadels av en massa äckliga kärringar i övre medelåldern (de som troligtvis är mest besatta av allt drama på internet) som sitter och flåsar i hans jävla livestreams.
Senast redigerad av kajnus 2026-02-02 kl. 21:16.
Citera
2026-02-02, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Vem är denna trollkarl

Han är en troll-karl.
Citera
2026-02-02, 22:15
Medlem
Krakatoas avatar
Fylltratten ska ta sig an Aron Flam:

https://www.bitchute.com/video/iSBaQecYalV6/
Citera
2026-02-06, 01:21
Medlem
Nån som har sett hans video om Aron flam?
Citera
2026-02-06, 02:02
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Fylltratten ska ta sig an Aron Flam:

https://www.bitchute.com/video/iSBaQecYalV6/

Det blir nog mörkt och kladdigt.
Citera
2026-02-06, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimfokus
Han är en troll-karl.
motvikt är inte en karl han som bäst ett trollbarn.
Citera
2026-02-12, 12:31
Medlem
ruskinarmss avatar
Vilken härligt halvporrig och gubbsjuk bild på Linnea snuskgubben Motvikt valde. Den där bilden har han nog valt med omsorg. Kan tänka mig att han har en rejäl Linnea-samling på datorn.
Och så kan man ju undra hur mycket det egentligen runkas ute på lagret i skobutiken.
Gubbstrutten är kär :

https://www.youtube.com/watch?v=XPdClsx3W_M

Fan han börjar få en sån där riktig fyllesnok. Ser inte bra ut det där...Kanske lite för många frukostsupar och lördagsskålar.
Eller just det. Caffelatte är det i muggen. Caffelatte. Viktigt att betona och upprepa det. Caffelatte. mmm va gott. *hick*
Har ni tänkt på att han ofta tjatar om sin Caffelatte.
"Jag har Caffelatte i muggen"
"Mmm vad gott det är med Caffelatte som jag har här i muggen"
"Jag ska nog ta mig en till Caffelatte"

"Runstreak" i all ära. Men lite lätt jogging varje dag springer man inte ifrån sin alkoholism med.

GAPA LINNEA!
*fapp* *fapp* *fapp* *fapp* *fapp* *fapp*
Senast redigerad av ruskinarms 2026-02-12 kl. 13:01.
Citera
2026-02-16, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Vilken härligt halvporrig och gubbsjuk bild på Linnea snuskgubben Motvikt valde. Den där bilden har han nog valt med omsorg. Kan tänka mig att han har en rejäl Linnea-samling på datorn.
Och så kan man ju undra hur mycket det egentligen runkas ute på lagret i skobutiken.
Gubbstrutten är kär :

https://www.youtube.com/watch?v=XPdClsx3W_M

Fan han börjar få en sån där riktig fyllesnok. Ser inte bra ut det där...Kanske lite för många frukostsupar och lördagsskålar.
Eller just det. Caffelatte är det i muggen. Caffelatte. Viktigt att betona och upprepa det. Caffelatte. mmm va gott. *hick*
Har ni tänkt på att han ofta tjatar om sin Caffelatte.
"Jag har Caffelatte i muggen"
"Mmm vad gott det är med Caffelatte som jag har här i muggen"
"Jag ska nog ta mig en till Caffelatte"

"Runstreak" i all ära. Men lite lätt jogging varje dag springer man inte ifrån sin alkoholism med.

GAPA LINNEA!
*fapp* *fapp* *fapp* *fapp* *fapp* *fapp*

Han har väl ettrunkstreak till linnea och runkar stegräknaren tills den når milen. kan tänka mig att gör mycket av detta för att impa på dotterns polare och kunna berätta för dom att han är faktiskt polare boi.
Citera
2026-02-16, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danshaku-no-Akumu
Han har väl ettrunkstreak till linnea och runkar stegräknaren tills den når milen. kan tänka mig att gör mycket av detta för att impa på dotterns polare och kunna berätta för dom att han är faktiskt polare boi.
Han borde ha bilden på brunhålet som thumbnail
Citera
2026-02-16, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfEk
Han borde ha bilden på brunhålet som thumbnail
man får hoppas att kollegorna får koll på vilket äckel han är
Citera
2026-02-16, 17:39
Medlem
Citat: