Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-09-09, 11:10
  #121
Medlem
UltimateWarriors avatar
Ja vad har han för Records? Vad har han skapat själv och vad e ihopdikterat genom rykten? Med tanke på hur lätt det är att spåra personer i fråga skulle jag vara jävligt rädd för att lägga ut namn på detta forum utan att ha direkt grund för detta.För enligt rykterna om denna person så verkar ju han vara större än självaste Bin Ladin:tease: Samtidigt så skapar du en profil här på fb just bara för att sprida ett rykte..... Så ditt inlägg blir ju inte vidare trovärdigt . Har du fakta som e sant så motbevisa mig gärna med ett Pm eller dyligt om du inte vill lägga ut infon offentligt
Citat:
Ursprungligen postat av muffins
Ja, det är ju otroligt konstigt med tanke på hans "record".
Citera
2006-09-09, 12:54
  #122
Medlem
MisterGGs avatar
Ja den här användaren "Muffins" far med större osanning än vad som är hälsosamt.

Jag kan garantera att ingen av namnen som nämnts i tråden är skyldig till detta. Jag är som bekant vän med en av dom som nämnts, och måste klargöra att det som kom upp tidigare bara var skitsnack, det är en liten stad och rykten går snabbare här än på en syjunta.

Varken E eller S har något med detta att göra. Så nu kan diskussionen om deras records läggas ned.

I all välmening.

//GG
Citera
2006-09-09, 17:42
  #123
Medlem
Måste säga att hon verkar ha haft många pojkvänner under den, vad jag förstått, relativt korta tid hon var singel... Jag får det till att det skulle handla om 6-7 st som nämnts som pojkvänner. Känns inte så troligt när det gäller P! Måste nog hålla med MisterGG och UltimateWarrior om att det är svårt att tro alla rykten som går nu och vilka som är vilka. Jag tror fortfarande att det är något hon haft en intim relation med men som sagt var så är det svårt att hålla koll på vilka som bara dragits in i det pga "dåligt rykte" och vilka som verkligen är aktuella. Jag ber om ursäkt utifall jag bidragit till spridande av uppgifter av dessa personer, om det nu är så att de är avfärdade från fallet och uppgifterna således saknar relevans för dískussionen.
Citera
2006-09-09, 19:37
  #124
Medlem
Frågan är ju om banemannen följde med henne hem vid 3 tiden (??) frivilligt eller om han trängde sig in när hon gick in, eller om han kom dit först senare o ringde på dörren. Men vem öppnar för en vilt främmande person? Speciellt om hon hade känt sig förföljd? Det är väl därför div rykten om ex-killar har kommit.
Citera
2006-09-09, 21:47
  #125
Medlem
Filifjonkans avatar
Hade porten portkod?, men som bara fungerade till en viss tid och var låst nattetid? Jag tänker på snubben som sprang och knackade dörr mitt inatten. Efterfest pågick ju i huset, kan det vara den han varit ute efter? Något vittne borde väl ha sett honom genom tittögat?
Citera
2006-09-09, 22:02
  #126
Medlem
Men har det huset portkod? Fast var det efterfest så stod säkert porten öppen iallafall.

Jag funderade om det kunde vara den där creepy typen som hänger vid buss stationen och som enligt det kära skvallret ska ha knivat ihjäl sin mamma för hundra år sen, men sen kom jag på att han nog inte orkar mer än att lyfta en flaska... Förlåt creepy-gubben för mina funderingar.. I mina ögon är typ alla män i Avesta eventuella mördare just nu, så hoppas han åker fast snarast.
Citera
2006-09-10, 01:35
  #127
Medlem
colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bony
Men har det huset portkod? Fast var det efterfest så stod säkert porten öppen iallafall.

Jag funderade om det kunde vara den där creepy typen som hänger vid buss stationen och som enligt det kära skvallret ska ha knivat ihjäl sin mamma för hundra år sen, men sen kom jag på att han nog inte orkar mer än att lyfta en flaska... Förlåt creepy-gubben för mina funderingar.. I mina ögon är typ alla män i Avesta eventuella mördare just nu, så hoppas han åker fast snarast.

han??????????? nä, det kan jag lova att det inte är.
Det är dock någonting som inte stämmer med informationen från snut för oss som bor i området...fler som tänkt på det?
Citera
2006-09-10, 03:16
  #128
Medlem
UltimateWarriors avatar
Tanken säkert god. men eftrsom de utsatta personerna i fråga, förmodligen har läst och listat ut vilka som sprider rykten om dem är. så skulle jag om jag varit ryktesspridare be dem om ursäkt personligen...Och inte bara på ett forum
Citat:
Ursprungligen postat av Thurston
Måste säga att hon verkar ha haft många pojkvänner under den, vad jag förstått, relativt korta tid hon var singel... Jag får det till att det skulle handla om 6-7 st som nämnts som pojkvänner. Känns inte så troligt när det gäller P! Måste nog hålla med MisterGG och UltimateWarrior om att det är svårt att tro alla rykten som går nu och vilka som är vilka. Jag tror fortfarande att det är något hon haft en intim relation med men som sagt var så är det svårt att hålla koll på vilka som bara dragits in i det pga "dåligt rykte" och vilka som verkligen är aktuella. Jag ber om ursäkt utifall jag bidragit till spridande av uppgifter av dessa personer, om det nu är så att de är avfärdade från fallet och uppgifterna således saknar relevans för dískussionen.
Citera
2006-09-10, 20:20
  #129
Medlem
Verklighet!

Är det någon som har något vettigt att komma med i denna disskusion. Tänk på att många som ej är inblandade tar illa upp.
Citera
2006-09-12, 13:32
  #130
Medlem
Det blev en kille knivskuren i området mellan Prästgatan och Garmakaregatan i lördagsnatt. Någon kom upp bakom och snittade honom över halsen, tur nog så gick det bra. Men han hann aldrig se vem det var.
Citera
2006-09-12, 14:21
  #131
Medlem
Caves avatar
Det enda man hör om sin gamla hemstad är att folk försöker ta livet av varandra på det ena eller det andra sättet.
Citera
2006-09-13, 17:31
  #132
Medlem
colds avatar
http://www.sodran.com/artikel.asp?id=1663453

hur stor är sannolikheten att det är samma gärningsman? Noll?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback