Citat:
Ursprungligen postat av
Proton
Enligt
https://www.xda-developers.com/how-i...basic-windows/ är det ett litet pillande, men fullt möjligt att få det att funka.
Krånglar det om du gör som i den guiden?
Har gått tillväga enligt vanlig ordning. Kan garantera att jag är väl insatt i detta.
Nu är det som det är att Windows 11 vägrar. Har testat alla möjligheter, t.o.m. installera 'bakvägen" i förhoppning att win 11 inte märker nåt.
Har börjat översätta mina 'enkla' vb6 program till VB.NET, tar några månader. Mina vb6-program är rent privata nyttoprogram och jag har ingen mer ambition i programmering. Allt är på hobbynivå.
Idag är jag tacksam att mina vb6-program inte duger och att jag tvingas till 64-bitars nivå. Märker redan av det lilla jag har hunnit med att allt går blixtsnabbt, säkert säkrare också.
Men ett jäkla jobb är det, har ju utvecklat mina vb6-program under många år med nya funktioner osv., att nu börja skriva om från skratch är ett jättejobb.
Antingen är jag dum i huvudet eller ovanligt seg på något annat sätt. Hela mitt liv hänger på detta, tror jag blir miljonär om jag lyckas. Har levt på hoppet i 20 år.