Citat:
Ursprungligen postat av Goebbelz
Kan du beskriva ruset? Hade du tolerans sedan tidigare? Hur många började du med att ta och med vilka mellanrum fyllde du på?
Har som sagt tagit dem ett antal ggr tidigare då blandat med lioresal,limovan och några starköl så jag har inte kännt av just dem så mycket.
Igår körde jag på endast somadril, kan nog inte säga att jag har nån större tollerans men hade tagit 2st somadril 2dagar innan som jag dock inte kännde av.
Jag började med 2st väntade en timma och slängde i mig en till började känna av något sorts rus tyckte jag, mest glad och lite smy mysig satt och lyssnade på musik och blev väldigt glad av "glada och ösiga" låtar försökte hitta nån på msn listan att prata med, då jag blev väldigt pratsugen, något jag annars nästan aldrig är så jag antar de hade med soman att göra.
Tog nog en till en timma efter den senaste (hade inte lika bra koll på tiden längre)
Tröttnade på att sitta hemma så jag drog iväg till en polare och kollade på film kännde att blansen blev lite smådålig i vissa lägen, inget besvärande men vinglade till ibland.
Poppade totalt 3 hos kompisen tror jag, minnet svek lite som sagt.
Hos polaren låg jag mest ner på golvet så jag kännde inte av så mycke förutom att jag blev väldigt trött om jag blundade lite, kunde även snurra lite om jag blundade ett längre tag ungefär som när man druckit för mycket alkohol dock inte lika starkt och det försvann så fort jag öppnade ögonen.
Var för övrigt klar i huvudet under hela kvällen, kanske lite segare än vanligt men absolut inte borta på nått sätt.
Edit: Dom första slank ner tillsammans med en 50cl Cider 2,25%