2025-01-08, 23:10
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Idag var en återgång till gamla synder men om du hade kollat på Newcastle-matchen så var det tvärtom. Han ville ha bollen hela tiden även när han förstod att han skulle få problem.

Var ju stor del i baklängesmål mot Newcastle så började fega igen för att slippa skampålen åter.
Citera
2025-01-08, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Var ju stor del i baklängesmål mot Newcastle så började fega igen för att slippa skampålen åter.
Möjligt, men baklängesmålet kom tidigt i matchen.
Citera
2025-01-08, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Möjligt, men baklängesmålet kom tidigt i matchen.

Fick en 8a i betyg idag så spelat upp sig. Såg ej matchen så kan inte kommentera. Får hoppas tränaren vågar starta honom igen nästa match. Inte bra för utvecklingen och momentumet att hatta in och ut i elvan.
Citera
2025-01-08, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Fick en 8a i betyg idag så spelat upp sig. Såg ej matchen så kan inte kommentera. Får hoppas tränaren vågar starta honom igen nästa match. Inte bra för utvecklingen och momentumet att hatta in och ut i elvan.

Han lär garanterat starta i nästa. Särskilt efter Betancurs skada.
Citera
2025-01-09, 07:38
Medlem
QuantumQuills avatar
Bajens Williot Swedberg målskytt mot Real Madrid i höstas.
Gnagets Alexander Isak målskytt mot Arsenal igår.
Djurgårdens Elliot Käck målskytt mot Örebro 2016.
Brommapojkarnas Lucas Bergvall målskytt mot Liverpool idag.

Stockholmklubbarnas akademier levererar!

(fritt snodd från twitter)
Citera
2025-01-09, 08:51
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Så när det visar sig att Bergvall var en bluff så kommer du skylla det på Tottenham? Är det korrekt uppfattat att du börjar pegga upp detta nu?
Snart dags för dig att sluta spela bluffstopp om Bergvall....eller hur.....hur var det nu igen du förutspådde > som bäst bänknötare innan utlåning
Citera
2025-01-09, 08:59
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Snart dags för dig att sluta spela bluffstopp om Bergvall....eller hur.....hur var det nu igen du förutspådde > som bäst bänknötare innan utlåning
Äh! Han får ett fritt skottläge djupt inne i straffområdet som han bara har möjlighet att vinkla på ett sätt och turligt nog för honom är det just den vinkeln som målvakten inte står i position för att rädda. Jag tycker att Bergvall är överskattad och ganska dålig. Jag har aldrig påstått att han är efterbliven. Dom flesta gör mål där.
Citera
2025-01-09, 09:40
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag tycker Bergvall är högst överskattad och usel varje gång jag sett honom.

Visst han var bra mot Nordic men det motståndet kan man ju diskutera!

Har jag fel och han kommer in och gör det bra i Tottenham ska jag krypa till korset men jag har inga förhoppningar alls på honom.
Gjorde han det bra när han avgjorde mot Liverpool igår?
Citera
2025-01-09, 09:49
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Äh! Han får ett fritt skottläge djupt inne i straffområdet som han bara har möjlighet att vinkla på ett sätt och turligt nog för honom är det just den vinkeln som målvakten inte står i position för att rädda. Jag tycker att Bergvall är överskattad och ganska dålig. Jag har aldrig påstått att han är efterbliven. Dom flesta gör mål där.
Var det inte ganska kyligt då?
Citera
2025-01-09, 10:00
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Verkar hur som (snart) ha spelat till sig en fast plats i startelvan....eller hur - inte så pjåkigt imo
Citera
2025-01-09, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Bajens Williot Swedberg målskytt mot Real Madrid i höstas.
Gnagets Alexander Isak målskytt mot Arsenal igår.
Djurgårdens Elliot Käck målskytt mot Örebro 2016.
Brommapojkarnas Lucas Bergvall målskytt mot Liverpool idag.

Stockholmklubbarnas akademier levererar!

(fritt snodd från twitter)

Haha
Citera
2025-01-09, 10:11
Medlem
mishimas avatar
Han har ju flyt. Borde haft en andra varning precis innan, men gör istället avgörande målet.

Returen blir tuff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in