2024-06-14, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakaluko
Förhör: https://files.fm/u/nmzbn462et

Tack! Du har inte mer utav fupen?
Citera
2024-06-14, 21:04
Citat:
Ursprungligen postat av wakaluko
Förhör: https://files.fm/u/nmzbn462et

Efter jag ha läst förhöret får jag iallafall uppfattningen av att han talar sanning men med tanke på att han är polis kan han ju manipulera bra, svårt också att veta allt när man inte läst hela förundersökningen
Citera
2024-06-14, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaktlucas
Efter jag ha läst förhöret får jag iallafall uppfattningen av att han talar sanning men med tanke på att han är polis kan han ju manipulera bra, svårt också att veta allt när man inte läst hela förundersökningen
Inte jag. Hans första förhör och det andra, det känns definitivt som han bygger upp en historia efter han fått läsa hennes förhör. Ska bli intressant att följa.
Senast redigerad av hahahohoyrsovane 2024-06-14 kl. 22:29.
Citera
2024-06-14, 22:48
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaktlucas
Jag får samma känsla. Av någon anledning så tror jag att Amir har haft ett samlag som kvinnan har varit med på, Men sen Tror jag att kvinnan har ångrat sig och nu blandat in Samtyckeslagen. Och vill sätta dit Amir och samtidigt casha in pengar på kontot. Jag tror att han är oskyldigt ditsatt av kvinnan.
Citera
2024-06-15, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag får samma känsla. Av någon anledning så tror jag att Amir har haft ett samlag som kvinnan har varit med på, Men sen Tror jag att kvinnan har ångrat sig och nu blandat in Samtyckeslagen. Och vill sätta dit Amir och samtidigt casha in pengar på kontot. Jag tror att han är oskyldigt ditsatt av kvinnan.

Du är ett troll, troligen släkting till han som försöker manipulera folk är på FB. Gå lägg dig, han kommer dömas i både tingsrätten och hovrätten. Han kommer förlora jobbet samt betala stort skadestånd till offret.
Citera
2024-06-15, 13:04
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltigt
Du är ett troll, troligen släkting till han som försöker manipulera folk är på FB. Gå lägg dig, han kommer dömas i både tingsrätten och hovrätten. Han kommer förlora jobbet samt betala stort skadestånd till offret.
Absolut INTE något troll, släkting till Amir? Tvärtom jag tycker illa om dom fd Disa poliserna. Men det är något som inte stämmer. Jag tror inte att han är skyldig. Det måste jag kunna få tro, utan att bli anklagad för att vara ett troll.
Citera
2024-06-15, 13:23
Medlem
Finns det bild på honom?
Citera
2024-06-15, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sourcrout
Finns det bild på honom?

Finns säkert
Citera
2024-06-15, 15:06
Medlem
Citat:
Absolut INTE något troll, släkting till Amir? Tvärtom jag tycker illa om dom fd Disa poliserna. Men det är något som inte stämmer. Jag tror inte att han är skyldig. Det måste jag kunna få tro, utan att bli anklagad för att vara ett troll.

Vilka är dom fd Disa poliserna du snackar om?
Citera
2024-06-15, 17:38
Medlem
Citat:

Händer att kvinnor ljuger om våldtäkter men kan definitivt vara så att han faktiskt våldtagit henne.

Var han gift vid tillfället då han träffade henne? Visste den kvinnan om att han var gift?
Citera
2024-06-15, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sourcrout
Händer att kvinnor ljuger om våldtäkter men kan definitivt vara så att han faktiskt våldtagit henne.

Var han gift vid tillfället då han träffade henne? Visste den kvinnan om att han var gift?

Ja hon visste att han var upptagen men han hade sagt att de förhållandet sjöng på sista versen.
Citera
2024-06-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltigt
Ja hon visste att han var upptagen men han hade sagt att de förhållandet sjöng på sista versen.

Kan det vara så att hon blev arg för att han inte hörde av sig? Eller fått reda på att han ljuger om sitt förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in