• 1
  • 2
2024-04-12, 22:36
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Ja han blandade ihop sin fru med sin tidigare medarbetare. Precis som han blandade ihop Nancy Pelosi och Nicky Haley. Och utländska statschefer med varandra. Förvisso i likhet med Biden. Båda har kraftiga spår av demens och någon av dessa ska leda USA i 4 år. Grattis USA! Och världen!
Om du ser på klippet från där han sa det så står Mercedes Schlapp nere i publiken och han pekar på henne din dumma nöt.
Han har gjort andra felsägningar, men detta ver inte en av de. Sluta sprida FAKE NEWS.
Citera
2024-04-12, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Jag har blivit utsedd till Sergeant at Arms (i vår slutna fejsbookgrupp) med särskilt uppdrag att utreda om Biden från första början har fejkat sin senildemens för att som en blixt från klar himmel pulverisera en överraskad Trump i kommande valdebatter.

Jag har nu efter lång tid redovisat resultatet av mina efterforskningar i vår grupp och fått tillåtelse att presentera slutsatsen även här på Flashback.

Slutsats: Ingenstans på nätet motsägs komplotten att Biden faktiskt är fullt klar men skickligt döljer detta för att när stunden är den rätta slå till hårt och skoningslöst mot den misogyne despoten Trump i Florida.

Håller ni med om min slutsats? Om inte - vad talar emot?

Nej, han är så dum faktiskt. Men det kanske ändå finns lite sanning i det du säger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in