2026-02-07, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Ok, sorry, då ska jag inte anmärka mer.

Tack, men häng inte upp dig på det. Jag skriver otroligt fult.
Citera
2026-02-07, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Absolut absolut. Det kan göra det och det kanske inte gör det. Kanske han ville vänta till september för träffas.

Vi vet inte. Jag bara påpekade att det är ett speciellt fall och där med bör det tas upp. Försvarar inte honom mer än att jag beskriver händelsen som leder till den här rättegången.

I rättegång är det sällan straffbart att säga ”vad tror du skulle hända sen då?”

Utan dom håller sig till sak.

Där emot borde han bli dömd för grooming av minderåriga om det var ett äkta barn eller att lagen sett annorlunda och det hade inte varit mer än rätt.

Kanske har han redan gjort det.
Det viktiga här är att han inledde sexkontakt med någon som han trodde var en liten flicka.

Hade dumpen inte varit där hade han hittat en riktig flicka.
Citera
2026-02-07, 10:58
Medlem
BorduriskOfficers avatar
Nu har Jimmie Åkesson gått ut på Facebook och meddelat att SD erbjuder sig ett betala Sara Nilssons böter och rättegångskostnader. Hatten av! 👍
Citera
2026-02-07, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse1987
Jimmie Åkessons inlägg att SD betalar Dumpens samtliga kostnader har fått 7.000 gilla-markeringar på dryga 20 minuter.

Detta kommer nog bli det inlägget en svensk politiker skrivit i sociala medier som kommer slå alla tiders rekord.

Alla pedofiler här på Flashback vilka verkar vara hundratals måste gråtrunka sig själv till sömns.

Nu får vi hoppas att det bidrar till att någon utav gäddorna i ren bedrövelse tar till repet ikväll.

12.000 likes nu!!! På mindre än en timme.

Heja Jimmie vår statsminister pedofilernas värsta mardröm.

Heja Dumpen.
Citera
2026-02-07, 11:01
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
SD betalar skriver Jimmie på Facebook.
Jimmie Åkesson

Vi betalar Dumpens kostnader. Lagen ska inte skydda pedofiler från upptäckt.
Jag har idag bidragit med en summa till Dumpen efter gårdagens förtalsdom mot Sara Nilsson. Det är i första hand en symbolisk gest för att visa mitt och Sverigedemokraternas stöd för verksamheten, men det kommer mer.
Jag kommer i veckan att upprätta en direktkontakt med Dumpen och erbjuda att Sverigedemokraterna ersätter hela beloppet som Sara Nilsson dömdes att betala, både skadeståndet och rättegångskostnaderna.
Sverigedemokraterna arbetar redan för att polisen ska använda brottsprovokation och till exempel göra precis det arbete Dumpen gör, men med gripande och rättegång som slutresultat. Detta är snart verklighet.
Rovdjur på nätet, som letar efter barn att förgripa sig på, ska veta att det mycket väl kan vara en polis de chattar med.
Att vi har en förtalslagstiftning som skyddar pedofiler som aktivt letar möjligheter att fullkomligt ödelägga unga liv, innan de knappt har börjat, är inte värdigt en rättsstat som säger sig värna barnen.
Förtalslagstiftningen behöver göras om så att den skyddar människor mot förtal, utan att underlätta livet för barnvåldtäktsmän och andra grova brottslingar.

Tänk i framtiden när man ser tillbaka på detta.
Hur Dumpen kämpade i flera år, med stöd av SD.
Heja Dumpen och SD!
Nån jävla ordning måste det vara.
Citera
2026-02-07, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Kanske har han redan gjort det.
Det viktiga här är att han inledde sexkontakt med någon som han trodde var en liten flicka.

Hade dumpen inte varit där hade han hittat en riktig flicka.

Japp tyvärr får jag väl säga och ibland tur att rättsväsendet spekulerar inte.

Det är ett trögt maskineri och OTROLIGT många går fria för vi har det rättsväsende och de sättet vi har i sverige.

Emot tex usa där det handlar bara om övertala en jury och du kan tolka in mer.

Där emot sitter det nog fler oskyldiga och skakar galler i tex usa.

Jag tycker plattformarna borde ta mer ansvar över det här. Tex 60% av all grooming sker vi Snapchat.

Resten är väl telegram och kik, varför ens stödja appar som medvetet säger att dom är anonyma och raderande? Varför ska ett barn ens ha tillgång till dessa appar?
Citera
2026-02-07, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Tänk i framtiden när man ser tillbaka på detta.
Hur Dumpen kämpade i flera år, med stöd av SD.
Heja Dumpen och SD!
Nån jävla ordning måste det vara.

Ja SD tar inte bara skadeståndet de har också sagt att de ska driva på för en lagändring som gör dumpen lagligt, mycket bra.

Givetvis bör man få säga sanningar, motsatsen hör hemma i diktaturer.
Citera
2026-02-07, 11:12
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Du menar att polis skall varna nät någon som har domar på sig flyttar in. Så det automatiskt går ut ett brev till alla boende inom xkm "nu har ni fått en knarkare i området som sålt droger till minderåriga" eller "nu flyttade ola petter in i erat område för 40 år sedan blev han dömd för misshandel när han blev indragen i ett slagsmål"
Eller det är inte alla brott som skall initiera dessa utskick?

Det gör också att rättsvård och rehabilitering blir helt meningslös. Då kan vi skita i att vårda och integrera människor i samhället. Då vart gång en människa kommer flytta kommer grannarna trycka ut individer. De får flytta och rättsväsende pumpa ut brev efter brev efter brev. Lika bra att ha livstidsfängelse för ringa stöld och avrättning för misshandel, sälja droger, rattfylla med mera.

Det intressanta är ju att både Patrik ocg Sara varit dömda och då kommer att få hela listan med domar spriden av staten. Alltså finns det risk att de börjar jagas. De påstår ju sig blivit rehabiliterade och slutat begå brott.

Kriminella skall rehabiliteras in i samhället därför att med rätt kriminalvård blir du en bättre människa. Eller?

Jag menar att alla brott kan sonas, och då borde man ju få gå ut i samhället som en fri människa? Jag menar också att vård av kriminella inte fungerar överhuvud taget. Då är det ju också bra att för de flesta brott behövs ingen vård. De som utfört brott i affekt eller av ekonomiska skäl utgör ingen särskild risk för hederligt folk. Ger de sig in i kriminalitet igen efter avtjänat straff utgör de kanske en fara för anrda kriminella. Det kan i alla fall jag leva med, låt varg riva varg etc.

För den grupp som utför illgärningar av lust finns ingen vård hur mycket de än hade behövt den vården. I gruppen finns många sexualförbrytare, pyromaner men även kanske hustrumisshandlare som slår för att känna makt (också en typ av lust). Dessa kommer alltid utgöra en fara för samhället och samhället bör även varna hederliga medborgare för dessa personer. Av säkerhetsskäl.

Rätten att slippa finna ditt barn sönderknullat vägar hundrafallt tyngre är en våldsverkares rätt att vara anonym i min bok. Kanske även i din bok, om du tänker efter.
Citera
2026-02-07, 11:14
Medlem
Grymt gjort av SD/Jimmie. Tack.
Citera
2026-02-07, 11:16
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Grymt gjort av SD/Jimmie. Tack.
Må så vara, men än är inte domen klar, så summan i slutändan vet vi inte.

Men framförallt, om vi lägger just "Dumpen" åt sidan. Man bedriver en verksamhet som inte är OK, och blir fälld i domstol. Att ett parti kliver in och betalar 0,6-1m - vilka signaler sänder det ut?

Gäller att vara objektiv nu, och inte SD/Dumpare. Utan rent konkret.
Citera
2026-02-07, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Nej, det gjorde han inte. Han sökte ingen kontakt via ett möte utan Sara & Patrik ljög ihop något helt annat för att tvinga ut honom. Och för det stämdes helt korrekt Sara Nilsson.

Du sprider lögner, kommer med en massa autistiskt trams och förstör möjligheten till en seriös debatt i ämnet. Dessutom har du låtit som en bandspelare i flera veckor.

Det är väl i Thailand du gömmer dig efter att ha lurat upp en massa folk i dina investeringar ?

Ta nu och gå och få din dagliga massage med en Happy Ending. Vi vet redan att ditt syfte med att stötta Sara Nilsson är att dölja din verkliga läggning. Det är därför du sitter och trycker iThailand.

Han sexchattade och skickade kukbilder till någon som han trodde var en luten flicka.
Citera
2026-02-07, 11:17
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse1987
Jimmie Åkessons inlägg att SD betalar Dumpens samtliga kostnader har fått 7.000 gilla-markeringar på dryga 20 minuter.
Riksdagens revisorer gillar det nog extra mycket då uttalandet kan användas som grund för att justera den ersättning SD får från staten varje år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in