Citat:
Ursprungligen postat av
Sensiseeds
Jag tänder extremt mycket på äldre kvinnor jag älskar deras former ansikte läppar lukt ja allt. Jag själv är i övre 25 års åldern och ser betydligt yngre ut.
Vad ska jag göra? Det hade varit skit mysigt att vara med en äldre kvinna och laga mat ihop ta promenader ihop dricka lite vin och bara mysa.
Vad tror ni gör att jag har sådant fetish för äldre kvinnor?
Jag gillar självklart kvinnor i alla åldrar men aldrig varit med en äldre tyvärr är det därför?
Jag tänker på detta dagligen och varje äldre kvinna jag ser gör mig hård det känns nästan som jag måste lösa det för att inte sexualisera varje äldre kvinna jag ser.
En del gillar yngre, andra i samma ålder, andra äldre, precis som vi tjejer/kvinnor. Inget konstigt med det! Jag är 52, min kille 26, han har aldrig gillat kvinnor i sin egen ålder.Han bjöd ut mig när han var 22 och jag var 48. Tackade nej först pga ålders skillnaden men han kämpade på i 3 månader. Till slut sa jag Ja till en date. Vi har nu varit ihop i 4 år och förlovade i 2 år.
Så om du verkligen vill, hon finns där ute, jag lovar!!
Och passar på att ge Alphahannen en liten käftsmäll samtidigt. Jag är inte rynkig, lönnfet med saggiga pattar och glapp fitta, ser bättre ut i kroppen än många 20-åriga MCDONALDS svullna småbrudar och har inte kärringdoft med löständer i käften