Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-28, 00:04
  #97
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haydut
Han är väl gay har jag för mig? Han smackar väl på med lite mascara/eyeliner whatever innan sändning för att se fin ut.. inget konstigt med det
Inget fel med det, tack för klargörandet!
Citera
2015-02-28, 01:31
  #98
Medlem
Han ser lite ut som Willem Dafoe på äldre dagar.
Citera
2015-02-28, 03:56
  #99
Medlem
Kaendiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haydut
Han är väl gay har jag för mig? Han smackar väl på med lite mascara/eyeliner whatever innan sändning för att se fin ut.. inget konstigt med det
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Inget fel med det, tack för klargörandet!
Det stämmer inte. Jag har en vän som känner folk i Hårds närhet. Jacob är hur hetero som helst! Det går inte bli mer straight än han vad han är. Han har enligt min källa i Enskede en förkärlek för tjejer som är i 25-35-årsåldern cirka. Fast han lär inte vara ihop med någon för tillfället, enligt min senaste uppgiftslämnare. Han bor med tre barn, 16-23 år, i Enskede.

Att han ser ut som han gör runt ögonen beror nog mest på kombinationen (1) att jobbet han har, speciellt nu, är slitigt och stressigt med tidiga mornar, långa dagar och (2) att han själv motionerar en hel del. Bland annat löptränar han och åker skidor. Jag har själv sett honom på nära håll rätt nyligen. Han är i bra form för att vara 60 år.
Citera
2015-02-28, 05:34
  #100
Medlem
fredrikdenstores avatar
Det är nog ett slitsamt jobb att sitta och titta på en TV-skärm halva dagarna. Jag väntar bara på att hela Jakobs huvud skall bli fyrkantigt. Usch!
Citera
2015-02-28, 11:46
  #101
Medlem
Hade inte sett Jakob på ett par år, bara hört hans röst i rutan. Blev därför något chockad när jag fick se honom i höstas. Allt för svart och hårt sminkad. Nu de senaste dagarna tycker jag att det har blivit lite mindre markant. Har de bytt ut sminkösen eller har någon läst den här tråden och sett hur människor reagerat?
Citera
2015-02-28, 11:58
  #102
Medlem
En vän till mig använder sig av ögondroppar mot starr (av något slag). Dessa droppar får ögonfransarna att växa och bli mörkare (ungefär som fransförlängningsserum) och hans ögon ser exakt ut som Hårds. Jag gissar på att det har något med saken att göra.
Citera
2015-03-01, 11:11
  #103
Medlem
BleAivanos avatar
Enligt Leifbys krönika så är det just ögonmedicin det handlar om.

Citat:
Under veckan som gått har många undrat varför han är så mörk runt ögonen.
Är Jacob Hårdsminkad? Nej, han har tagit en ögonmedicin och den har inte påverkat
honom i arbetet på något sätt.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20395295.ab
Citera
2015-03-01, 11:13
  #104
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majrosen17
En vän till mig använder sig av ögondroppar mot starr (av något slag). Dessa droppar får ögonfransarna att växa och bli mörkare (ungefär som fransförlängningsserum) och hans ögon ser exakt ut som Hårds. Jag gissar på att det har något med saken att göra.
Snyggt jobbat!
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Enligt Leifbys krönika så är det just ögonmedicin det handlar om.



http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20395295.ab
Skönt att han inte kommit direkt från drag till sändningen....
Citera
2015-03-01, 14:24
  #105
Medlem
distraktions avatar
Undrar just när Leifby och Co. outar honom. Bosse klarade ett helt yrkesliv utan att bli först ut på banan.
Citera
2015-03-01, 16:57
  #106
Medlem
Han ser verkligen inte frisk ut
Citera
2015-03-01, 16:58
  #107
Medlem
Detevigaavigas avatar
Fan jag vill ha dessa ögondroppar! Snyggt ju med mörka ögonfransar. nu har ja redan de men inte så myket på underfransarna
Citera
2015-03-01, 17:07
  #108
Medlem
Kaendiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Enligt Leifbys krönika så är det just ögonmedicin det handlar om.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20395295.ab
Där ser man. Jag skulle ändå säga en delförklaring. Hårds ögon/ögonområde har länge sett slitet, lite märkt/mörkt och rynkigt ut. Det började redan för 10-20 år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
Undrar just när Leifby och Co. outar honom. Bosse klarade ett helt yrkesliv utan att bli först ut på banan.
Vad ska outas? Det finns ingenting märkvärdigt egentligen, förutom att han är en hårt arbetande person, ansvarsfull pappa (tre ungdomar hemma som han bor ensam med) och är väldigt aktiv motionär.

Citat:
Ursprungligen postat av knallhatten
Han ser verkligen inte frisk ut
Det är det Jacob just gör. Jag har berättat om att han är vältränad konditionsidrottare. Hård har en klart frisk kropp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback