Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Lägg ingen energi på gate keepers och lallare.
Finns otaliga klipp på tex piloter som talar om detta och även forskare som talar om höga halter av aluminium och andra tungmetaller i luften. Det ska vara noll delar aluminium i luften. De som avfärdar det hela som konspirationsteorier utan att vara gate keepers (ja dem med egentligen) fattar jag inte hur de tänker. De lär ju bli lika påverkade som alla andra. Tungmetaller över skördar och kreatur kommer vi ju alla få i oss ungefär som vi alla får i oss mikroplasterna. Så hur man inte kan vara åtminstone lite kritisk övergår mitt förstånd.
Dumheter, ingen absolut INGEN trovärdig pilot har sagt att de sprutar "chemtrails"!
Och det finns inga analyser som visar att aluminium, strontium, tungmetaller osv har sprayats ut via de vita strimmor vi alla kan se efter flygplan (och som vissa dumskallar påstår är "chemtrails"). Vad som har analyserats är REGNVATTEN och sedan drar de "chemtrails"- troende den virriga slutsatsen att det som finns i regnvatten (bildat på 4-500 meters höjd) bevisar att det har sprayats ut en mil upp i luften.
Att det finns dumbommar som vägrar inse fakta är otroligt. Och fattar du inte det så är det inte mitt problem, men det borde vara ett problem för dig.