Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2024-05-19, 19:23
Medlem
Vem tror på fullt allvar att rumäner av alla skulle vara mindre rasistiska än oss toleranta svenskar. 😂 I
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
När jag menar blattars vill blatt så menar jag uppenbarligen att hon nu använder sin status som invandrare för att poängtera vilken fin människa hon är jämfört med svenska svenskar vilket förmodligen inte kommer ge henne en plats i EU.
Hon hade nog lyckats bäst med sin kampanj om hon hade undvikit att uttala sig om nånting alls.

Sluta ha så grav autism.
Varför skulle jag ha åsikter om rumäner som gör sin grej utan att demolera vårt land?
Citera
2024-05-20, 09:47
Medlem
Sam.Boyds avatar
Märklig flicka.
Hon sitter i DN som nybliven politiker og säger att hon alltid varit för fri invandring.

Då det är EU vals kampanjande får hon svar på tal av SDs partiledare Åkesson. Som reagerar precis som många andra av de som följt vad hon tidigare skrivit. Åkesson satte då mitt i prick uttrycket ”finborgare”.

Att en rad privatpersoner som läst o reagerat på DN intervjun även de uttrycker förvånat missnöje og osofistikerad besvikelse är inget konstigt.

Själv blev även jag först förvånad, men med hennes bakgrund så är det till viss mån förståerligt,
I min värld så är nu Alice helt ointressant o tappat all relevans.
Som EU politisk kandidat så upplever jag henne bara som en lycksökerska (only in it for the money). Og bränd som debattör/krönikör, hennes trovärdighet o relevans är borta.

Själv upplever hon tydligen den uppkomna situationen som orkestrerat hat från SD ”mobben”.

Hon bör inte se det som hat, hon bör se det för vad det är. En stor besvikelse för många att hon som ängel fallit från skyn.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in