2024-03-17, 13:25
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Nån som vet om det går att se alla kommentarer man har gjort i kommentarsfält? Alltså samlat på ett ställe.

Hittar inte det. Under notifieringar se man bara svar man fått.
Citera
2024-03-17, 13:32
Medlem
welcometorealitys avatar
Om du är inloggad, då har du på vänster sida Historik, du klickar där, sen på höger sida så har du kommentarer, du klickar där och du har allt där sen.
Senast redigerad av welcometoreality 2024-03-17 kl. 13:36.
Citera
2024-03-17, 14:03
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Om du är inloggad, då har du på vänster sida Historik, du klickar där, sen på höger sida så har du kommentarer, du klickar där och du har allt där sen.

Mycket stort tack! Helt jävla efterblivet av mig att inte lyckats hitta det...

Tyvärr är funktionen dålig. Man ser inte hur många svar eller likes ens kommentarer har.
Citera
2024-03-17, 17:13
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Mycket stort tack! Helt jävla efterblivet av mig att inte lyckats hitta det...

Tyvärr är funktionen dålig. Man ser inte hur många svar eller likes ens kommentarer har.

Men man ser hur hur mycke som YT tagit bort under åren, men kan väl oxå vara att personen som skapat sidan tat ner den... vad vet jag, mycket är borta.
Citera
2024-03-17, 21:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Men man ser hur hur mycke som YT tagit bort under åren, men kan väl oxå vara att personen som skapat sidan tat ner den... vad vet jag, mycket är borta.
Youtube har de senaset 1-2 åren blivit mycket mer ivriga/klåfingriga att låta sina algoritmer och granskare plocka bort kommentarer, eller dölja dem (dvs den som postade en kommentar kan se den i vissa lägen men ingen annan kan se den, den är alltså "stealth hidden" kan man säga). Det här har blivit mycket vanligt och att få en kommentar att "fastna" på Youtube och förbli synlig börjar bli en hel vetenskap, särskilt i politiskt eller medialt känsliga ämnen.

Det är numera inte ovanligt att man kan se "20 repliker" under en OP-kommentar på Youtube, men när man klickar och "fäller ut tråden" så syns bara tio. Och jag vet att beprövad erfarenhet att många kommentarer som tas bort eller döljs av Youtube inte alls har brutit mot deras regler, det handlar rätt och slätt om censur.
Citera
2024-03-17, 22:14
Medlem
53....so whats avatar
Man blir oxå förvånad att när man lägger i tips med länk som kan vara av intresse för skaparen, att det försvinner på några dagar. Man undra ju om man förnärmat denne så att han tar bort inlägget genast.

Eller kommit på nåt som sammankopplar och inte får visas publikt..
Senast redigerad av 53....so what 2024-03-17 kl. 22:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in