Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thedeen
Kör på vafan. 8 månader drygt till ny säsong så det är bara och köra in i kaklet. Inga filter här inte.

Vet du var Peppe Femling tagit vägen? Tyst om honom efter avsked? Blir det någon "Hemma hos Femling och Magnusson" dokumentär som väntar i nuläget?

Som du skrev, måste ha känts rätt retligt och hånfullt när Brorsson firades av som hon gjorde, och så hade vi den bleka kopian av Peppe-firande dagen innan.

Kan inte känts så bra innerst!

Samuelsson? Kommer han ner på jorden lite efter avslutet igår? Eller kommer han ångestbeställa ett nytt löpband för alla prispengar han kammat hem under säsongen? Kan han verkligen bli ännu snabbare till nästa säsong?

Ang. Frikyrklige Ekholm. Hon borde väl knappast få förlängt kontrakt av SVT mot hösten? Om så ändå blir, vad ser de egentligen för potential i henne? Eller är det uppenbart att det handlar om kvotering i hennes fall?

Avslutningsvis. Kära Lotta. Reporter. Enbart reporter på plats nästa säsong. Blir gott så.

Jag gissar på att Peppeliten blir någon form av chef snart, varför inte vallachef? Kan Skatbo så kan Peppe!
Citera
2024-03-18, 21:31
Medlem
Citat:
https://www.svt.se/sport/skidskytte/...ycket-i-gymmet

Nej Hanna. Fokus ska inte ligga på gymmet. Det är inte era kroppar som skaver.

Det är ert psyke. Det mentala spöket.

Ni måste skrida till verket från dag 1. Och börja jobba med skyttet. Allvarligt. Hanna går mot 30 nästa år och om hon vill utöka meriterna, faktiskt ro hem några medaljer till ja då måste hon steppa upp.

Hennes inställning räcker inte. Den är knappast tillräcklig för att steppa upp i nuläget.

Det handlar om att sluta fnissa bort det stora huvudproblemet. Om saker inte görs nu så är jag helt i linje med Ferrys uttalande i sändningen under den gångna helgen, då finns ingenting som Ferry säger, ingenting som talar för att det FAKTISKT blir skillnad i skyttet till nästa säsong.

Krafttag behövs. Håller nuvarande ledare för det? Jag tvivlar. Jag vill ha tillskott utifrån. Någon som verkligen talar om för åkarna att nu är det färdigskojat och nu är det ren allvar som gäller. Vill man bli bäst så gäller inte den medelmåttiga träningen med skyttet. Kolla in Julia Simon. Återkom därefter.

Haha jaha så nu poppade det helt plötsligt upp en liten skada för att förklara varför hon åkt sämre och bommat mer än någonsin
Citera
2024-03-18, 21:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag gissar på att Peppeliten blir någon form av chef snart, varför inte vallachef? Kan Skatbo så kan Peppe!

Fan det hade varit spännande och se vad han tar för sig härnäst!
Citera
2024-03-18, 21:34
Avstängd
Citat:
Haha jaha så nu poppade det helt plötsligt upp en liten skada för att förklara varför hon åkt sämre och bommat mer än någonsin

Man upphör inte och förvånas längre, den saken är klar. Men allvarligt talat, jag hoppas verkligen de gör som Ferry uppmanat, att åka på rena skyttetävlingar. Någon skärpning får det faktiskt vara i det där jävla myspysbästakompisarlägret.
Citera
2024-03-18, 21:44
Medlem
Citat:
Man upphör inte och förvånas längre, den saken är klar. Men allvarligt talat, jag hoppas verkligen de gör som Ferry uppmanat, att åka på rena skyttetävlingar. Någon skärpning får det faktiskt vara i det där jävla myspysbästakompisarlägret.

Det bästa är väl att hon lägger av, hur ska hon efter denna deppiga säsong finna motivation under försäsongen att orka göra allting ännu bättre än förra året, dessutom med ingången att ligga och svettas på gymmet i en månad.

Nej, hon kommer garanterat att lägga geväret på hyllan i maj. Om inte hon lockas av en burk konfetti och några glittriga glajjor i målområdet förstås.
Citera
2024-03-18, 22:04
Avstängd
Citat:
Det bästa är väl att hon lägger av, hur ska hon efter denna deppiga säsong finna motivation under försäsongen att orka göra allting ännu bättre än förra året, dessutom med ingången att ligga och svettas på gymmet i en månad.

Nej, hon kommer garanterat att lägga geväret på hyllan i maj. Om inte hon lockas av en burk konfetti och några glittriga glajjor i målområdet förstås.

Fan nu tänkte jag på Konfetti-Sebbes intervju igår. Blev lite oroad där ett tag, om han var nära och haka på Femling i avskedskalaset.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback