Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Skolexempel på kvinnlig härskarteknik. Tyvärr går jag inte på det.
Jag är gift sedan länge och har vuxna barn. Din falska kram avvisar jag bestämt med en hård knuff.
Njä, det är mest att jag tycker det är underligt hur en del människor kan vara så himla helt off när det handlar om vanlig mänsklig interaktion. När Incels pratar om kvinnor så framstår det ju som att kvinnorna skulle vara utomjordingar eller Lovecraftiga skräckmonster... Så det känns verkligen inte som om många incels faktiskt pratat med en kvinna i hela sitt vuxna liv...
Jag fick ett fast jobb till slut (jippi och hurra!). Det är en tämligen kvinnodominerad arbetsplats, men folket på jobbet är faktiskt helt normala. Det finns inte en enda radikalfeminist, och de allra flesta har inte ens hört talas om intersektionell quierteori.
När jag nämnde för en lite äldre kvinnlig kollega att det finns folk som tycker att matematik är rasistisk och att det är imperialistiskt att påstå att 1+1=2 så skrattade hon bara: "Vilka tokar det finns hörrudu!"
Jag slår 15 på min D20, och med mina nya skor som har DEX+2 så duckar jag med råge lätt undan från din klumpiga knuff. Sen lägger jag ut mitt specialvapen; krokbenet som du kommer snubbla över om du inte slår en perfekt 20!