• 1
  • 2
2006-08-10, 21:49
Medlem
Någon som testat bromazepam? Dom ska vara populära i danmark har jag hört
Citera
2006-08-10, 21:53
Medlem
TomiXs avatar
Tycker de är ganska schyssta faktiskt Har roliga minnen från det preparatet , fast om man ska kalla det roligt det vet jag inte.

Ta en 18mg först och fyll på om det behövs. Tycker bromazepam har ett ganska "flummigt" rus.
Citera
2006-08-10, 21:53
Medlem
Mjölks avatar
Detta har säkert alla spec du redan läst .. men jag kopierar in det här så alla som läser tråder slipper kolla upp det .. för den som inte redan vet vad det är .. dvs =P

Bromazepam, C14H10BrN3O, ångestdämpande och lugnande preparat som tillhör gruppen bensodiazepiner. Preparatet är narkotikaklassat och används inte som läkemedel i Sverige

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bromazepam

Måste erkänna bensotorsk som jag ändå är att det låter ruskigt spännande, undrar varför det inte finns i Sverige?
Kanske tycker dom att vi redan har nog ..
Hoppas du skriver hur ruset var om du provar *nyfiken som man är*

Kram/Maria
Citera
2006-08-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölk
Detta har säkert alla spec du redan läst .. men jag kopierar in det här så alla som läser tråder slipper kolla upp det .. för den som inte redan vet vad det är .. dvs =P

Bromazepam, C14H10BrN3O, ångestdämpande och lugnande preparat som tillhör gruppen bensodiazepiner. Preparatet är narkotikaklassat och används inte som läkemedel i Sverige

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bromazepam

Måste erkänna bensotorsk som jag ändå är att det låter ruskigt spännande, undrar varför det inte finns i Sverige?
Kanske tycker dom att vi redan har nog ..
Hoppas du skriver hur ruset var om du provar *nyfiken som man är*

Kram/Maria

om du läser den engelska versionen får du bättre info: http://en.wikipedia.org/wiki/Bromazepam

Dom finns i sverige(svarta marknaden) och går under namnet tjeckiska roppar. Från roche ser dom ut som roppar fast lite större, och effekten ska vara likvärdig
Citera
2006-08-10, 22:55
Medlem
Mjölks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
om du läser den engelska versionen får du bättre info: http://en.wikipedia.org/wiki/Bromazepam

Dom finns i sverige(svarta marknaden) och går under namnet tjeckiska roppar. Från roche ser dom ut som roppar fast lite större, och effekten ska vara likvärdig

Ah tack för tipset .. låter som härliga piller .. trådskaparen får lova att skriva och berätta hur det gick efter intaget av dom .. eller om han kanske bara undrade rent allmänt .. sorry isf ..

Kram/M
Citera
2006-08-31, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölk
Ah tack för tipset .. låter som härliga piller .. trådskaparen får lova att skriva och berätta hur det gick efter intaget av dom .. eller om han kanske bara undrade rent allmänt .. sorry isf ..

Kram/M

ok, jag testade 18mg (18mg eki 30mg diazepam)nu igår. Det var väl ok, påminde rätt mycket om diazepam tyckte jag, dock var ruset inte lika intensivt snarare långt och utdraget kanske 6 timmar, men effekten kom snabbt. Jag hört att den ochså kallas tjeckroppe, men det skulle vara fel tycker jag. Visserligen blev man tröö men något direkt rus kan man inte tala om. Funkar säkert br mot lättare ångest och sömnproblem. Kommer dock långt ner på den lista jag provat.
Citera
2007-10-08, 15:20
Medlem
FarbrorFuls avatar
fick hem 10st 6mg kasta i mig alla på en gång.. för en kvart sen.. känner lite.. mne inte så mkt..
Citera
2007-10-08, 18:00
Medlem
det va en snubbe som posta sajten idag eller va d nu var och sajten dog men email adressen funka ju.
Citera
2007-10-08, 18:32
Medlem
zerxezs avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=555877

Nu har du gjort bort dig. För övrigt är inte sajten död...
Citera
2007-10-08, 18:37
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskarjsson
Bara att fixa en order via svenskarna. *******
Dom tar 1900 kronor 160 tabletter 6 mg styck.

duktig idiot .. nu har du gett ett par tusen fjortisar en kontakt och outat dom till polis och allt annat löst folk mkt bra ...
Citera
2007-10-08, 18:41
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
duktig idiot .. nu har du gett ett par tusen fjortisar en kontakt och outat dom till polis och allt annat löst folk mkt bra ...

Om du läser i den andra tråden inser du att sajten antagligen är en scam. Undrar om oskarjsson å snorliam möjligen är samma person...?
Citera
2007-10-08, 18:43
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Om du läser i den andra tråden inser du att sajten antagligen är en scam. Undrar om oskarjsson å snorliam möjligen är samma person...?

oki hade inte tänkt och köpa endå .. tycker dock att man skall skydda sina kranar och inte lägga ut dom på detta sätt .. oavsett ..
tycker man har ett ansvar som kund om man vill fortsätta handla över nätet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in