2024-03-12, 17:28
Medlem
Jag tror jag vet vem du är Skriventen du lägger ner massor för att svartmåla M med massa skit som säkert är massa påhitt. Att M skulle vara någon som folk pissar på har jävligt svårt att tro jag har alltid uppfattat han som bra och schysst person men å andra sidan har jag inte varit ovän med han som du har/är. Att han kan ställa till med något det vet alla så den/dom som ville ha bort han sitter inte säkert i båten idag utan klart det kommer bli ett svar på mordförsöket. Alla som har lite koll har sina aningar om vem som ligger bakom det här och han läser och skriver här till 100%.
Citera
2024-03-12, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame
Jag tror jag vet vem du är Skriventen du lägger ner massor för att svartmåla M med massa skit som säkert är massa påhitt. Att M skulle vara någon som folk pissar på har jävligt svårt att tro jag har alltid uppfattat han som bra och schysst person men å andra sidan har jag inte varit ovän med han som du har/är. Att han kan ställa till med något det vet alla så den/dom som ville ha bort han sitter inte säkert i båten idag utan klart det kommer bli ett svar på mordförsöket. Alla som har lite koll har sina aningar om vem som ligger bakom det här och han läser och skriver här till 100%.
du vet vem jag är okej så vad?så om du på fullaste allvar menar att han är väldigt omtyckt av alla så måste ja tyvärr säga att du har noll koll då,kompis varför hatar malmvögen han vet du det då kolla längre bort i trådarna bara.
Citera
2024-03-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
du vet vem jag är okej så vad?så om du på fullaste allvar menar att han är väldigt omtyckt av alla så måste ja tyvärr säga att du har noll koll då,kompis varför hatar malmvögen han vet du det då kolla längre bort i trådarna bara.

Tror inte den där killen har så stor koll på vem du är
Citera
2024-03-12, 18:20
Medlem
Det här är fake-news planterat av blåljus och
A-bladet har agerat löpare. Blåljus vill "locka" fram någon,
okänt vem än sålänge. Vänta och se hur caset bara rinner ut ut i tomma intet.
Citera
2024-03-12, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Tror inte den där killen har så stor koll på vem du är
Han får tro vad han vill men det ändrar inte e vad folket tycker om hans kompis.inte mitt fel att han har så många fiender?
Citera
2024-03-14, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame
inte vem rättare sagt vilka enligt snacket som går🤔
Citera
2024-04-15, 17:20
Medlem
Inget nytt,vart är hämnden av gubben?
Citera
2024-07-14, 16:56
Medlem
Någon som har domen?
Citera
2024-07-14, 17:12
Citat:
Ursprungligen postat av Gofuyou
Någon som har domen?
Vilken dom har nån torskat?
Citera
2024-07-14, 19:16
Medlem
Rykten säger det. Ska bli intressant att läsa domen.
Citera
2024-07-14, 21:00
Citat:
Det sägs att hans närmsta krets goa han där.
Citera
2024-07-14, 22:47
Medlem
Citat:
Om det finns ett ärende så begär gärna ut ev FUP också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in