Vem menar ni har golat och på vem?
Vet någon vem kompisen som högg BO i ryggen kunde va?
Vet inte som sagt såg bara att det släpptes bilder på honom som golare, vet inte på vem och vad, om det ens stämmer att han nu är portad från Vårberg med
Haman, tror du denna skjutningen går att koppla till Foxtrot vs Jordgubben-konflikten? Eller vad kan det annars finnas för motiv? Har denna skjutningen någon koppling till skjutningen i Bredäng?
En helt vanlig familjefar som är dömd för att slå sin fru framför sitt barn? Och du har mage att säga att han inte är kriminell.
Ja jag har mage för jag visste inte om att de va en kvinnomisshandlare. Vart är den domen?
Kollade upp det, de va tydligen någon från Vårberg som kallar sig ghaddafi som lagt upp bilderna. De yngre i Vårberg har troligtvis tröttnat på R och hans allierade.
Kollade upp det, de va tydligen någon från Vårberg som kallar sig ghaddafi som lagt upp bilderna. De yngre i Vårberg har troligtvis tröttnat på R och hans allierade.
Aaa gta_h27 heter han på Instagram. Fick nyss skickat till mig, han gör narr av Vårby och la upp story på den här killen som dog som tråden handlar om där han hånar den döde.
Aaa gta_h27 heter han på Instagram. Fick nyss skickat till mig, han gör narr av Vårby och la upp story på den här killen som dog som tråden handlar om där han hånar den döde.
Det där e Guled aka general Siyaad Barre Hahahaha al shabab varning på honom.
Den där där macheten är fan läskig. Grabbar håll er hemma.
Senast redigerad av haman143 2024-03-11 kl. 05:38.
Han verkar känna shireee på något sätt och har något emot den avlidne, eller?
Han verkar känna shireee på något sätt och har något emot den avlidne, eller?
Verkar håna den här shiree(?) och avlidne och massa andra (vårberg, skärholmen) är dessutom med Jordgubben och Bredäng verkar det som. Han verkar ha några diagnoser och är SKITFUL! Han ser fan obehagligt ful ut.
Föppningsvis så går någon vigilante från ord till handling och börjar rensa upp lite snart. En här och en där tar sån jävla lång tid. Någon borde ta och speeda upp processen lite. Jävla patrask.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!