2024-03-08, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
skulle du kunna lägga upp bilden?

Har inte bilden men den cirkulerade runt, var något 127 konto. Fel sida stan för min del, men snackas mycket om R, verkar vara en hal jävel.
Citera
2024-03-08, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chorba16x
Har inte bilden men den cirkulerade runt, var något 127 konto. Fel sida stan för min del, men snackas mycket om R, verkar vara en hal jävel.
stämmer bra han blev portad från vårby efter att han gjorde något mot grabbarna där för flera år sen och började hänga i vårberg
Citera
2024-03-08, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
stämmer bra han blev portad från vårby efter att han gjorde något mot grabbarna där för flera år sen och började hänga i vårberg

Ingen aning men kan stämma, ryktet går ju nu om han är en golare så man undrar hur det kan gå så snett.
Citera
2024-03-08, 15:39
Medlem
Vem menar ni har golat och på vem?
Vet någon vem kompisen som högg BO i ryggen kunde va?
Citera
2024-03-08, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovemedu-
Vem menar ni har golat och på vem?
Vet någon vem kompisen som högg BO i ryggen kunde va?

Vet inte som sagt såg bara att det släpptes bilder på honom som golare, vet inte på vem och vad, om det ens stämmer att han nu är portad från Vårberg med
Citera
2024-03-08, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Haman, tror du denna skjutningen går att koppla till Foxtrot vs Jordgubben-konflikten? Eller vad kan det annars finnas för motiv? Har denna skjutningen någon koppling till skjutningen i Bredäng?

En helt vanlig familjefar som är dömd för att slå sin fru framför sitt barn? Och du har mage att säga att han inte är kriminell.

Ja jag har mage för jag visste inte om att de va en kvinnomisshandlare. Vart är den domen?
Citera
2024-03-09, 13:09
Medlem
Citat:
Finns bilderna att se?

Kollade upp det, de va tydligen någon från Vårberg som kallar sig ghaddafi som lagt upp bilderna. De yngre i Vårberg har troligtvis tröttnat på R och hans allierade.
Citera
2024-03-10, 23:09
Medlem
mirosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chorba16x
Kollade upp det, de va tydligen någon från Vårberg som kallar sig ghaddafi som lagt upp bilderna. De yngre i Vårberg har troligtvis tröttnat på R och hans allierade.

Aaa gta_h27 heter han på Instagram. Fick nyss skickat till mig, han gör narr av Vårby och la upp story på den här killen som dog som tråden handlar om där han hånar den döde.
Citera
2024-03-11, 05:35
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Aaa gta_h27 heter han på Instagram. Fick nyss skickat till mig, han gör narr av Vårby och la upp story på den här killen som dog som tråden handlar om där han hånar den döde.

Det där e Guled aka general Siyaad Barre Hahahaha al shabab varning på honom.

Den där där macheten är fan läskig. Grabbar håll er hemma.
Senast redigerad av haman143 2024-03-11 kl. 05:38.
Citera
2024-03-11, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa

Han verkar känna shireee på något sätt och har något emot den avlidne, eller?
Citera
2024-03-11, 10:37
Medlem
mirosas avatar
Citat:
Han verkar känna shireee på något sätt och har något emot den avlidne, eller?

Verkar håna den här shiree(?) och avlidne och massa andra (vårberg, skärholmen) är dessutom med Jordgubben och Bredäng verkar det som. Han verkar ha några diagnoser och är SKITFUL! Han ser fan obehagligt ful ut.
Citera
2024-03-11, 12:51
Medlem
PHNXs avatar
Föppningsvis så går någon vigilante från ord till handling och börjar rensa upp lite snart. En här och en där tar sån jävla lång tid. Någon borde ta och speeda upp processen lite. Jävla patrask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in