Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-27, 01:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, inte i artikeln jag läste - så du får gärna citera och länka.
Citat:

Mr Justice Chamberlain said she had carried out "a grotesque act of cruelty" by filming herself torturing the cat before killing it.

In the video, in which Blake dissects the animal, removing the fur and skin, she says: "Here we go my little friend. Oh boy, you smell like shit. I can't wait to put through the blender."

https://news.sky.com/story/scarlet-b...g-man-13081049
Citera
2024-02-27, 01:18
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Sådana är transsexuella människor, sjuka i huvudet. Vilket jädra skämtstraff för djurplågeriet, man måste ha riktiga straff för djurplågeri. Det räcker vid första brottet för att fatta att den där människan är farlig för samhället.
Citera
2024-02-27, 01:23
Medlem
Molekyl3ns avatar
Skulle få samma behandling själv, katten är värd betydligt mer än en psyksjuk tranny fejk granny!
Citera
2024-02-27, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Sådana är transsexuella människor, sjuka i huvudet. Vilket jädra skämtstraff för djurplågeriet, man måste ha riktiga straff för djurplågeri. Det räcker vid första brottet för att fatta att den där människan är farlig för samhället.

Jajajajaja dra inte alla över en kam nu

Första brottet upptäcktes väl samtidigt som det andra? För om jag har fel och de tyckte några månaders fängelse räckte för det djurplågeriet så har du helt rätt.
Senast redigerad av Global.nedkylning 2024-02-27 kl. 01:29.
Citera
2024-02-27, 01:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Att vara fastbunden och utsättas för vivisektion utan narkos eller bedövning är antagligen en av de värsta formerna av tortyr som kan tänkas.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det bekräftar att hon/han/hen torterade katten - men inte att den stoppades levande ner i en mixer/blender eller att de flåddes levande ..

Oavsett vad om hände så plågade hon/han/hen först ihjäl en katt och sen mördade hon/han/hen en människa ..

Jag hade någon dum förhoppning om att om man tittade närmare på detaljerna så dog djuret fortare och mer smärtfritt - så var det inte.
Citera
2024-02-27, 01:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Att vara fastbunden och utsättas för vivisektion utan narkos eller bedövning är antagligen en av de värsta formerna av tortyr som kan tänkas.
Ja absolut - i synnerhet om det är ett barn eller ett djur som inte alls kan förstå vad som händer eller varför.
Citera
2024-02-27, 01:51
Citat:
Du kan inte tänka dig tvärtom - att morden kom som ett svar på ur hen behandlades när hen kom ut som transsexuell?
Eller som ett svar på hur hen behandlats i uppväxten?

Jag tror ju hämnd och avundsjuka tänds fort i individer oavsett bakgrubd. Det är en eld som är svår att släcka.

Jag gissar på att Scarlet Ville ha bekräftelse av farsan som barn det hjälpte inte. Sedan blev man transa för att få bekräftelse av farsan. Det hjälpte inte heller. Fick raseriutbrott och gick all in med sin hämnd.
Citera
2024-02-27, 02:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalsanning
Jag tror ju hämnd och avundsjuka tänds fort i individer oavsett bakgrubd. Det är en eld som är svår att släcka.

Jag gissar på att Scarlet Ville ha bekräftelse av farsan som barn det hjälpte inte. Sedan blev man transa för att få bekräftelse av farsan. Det hjälpte inte heller. Fick raseriutbrott och gick all in med sin hämnd.
Jag tror att du har en bra analys bortsett från att jag inte tror att någon blir transsexuell för att få bekräftelse.
Enligt min uppfattning "blir" man inte transsexuell - det är ett tillstånd som de som föds i fel kropp tvingas leva med tills de kan få kropp och själ att harmoniera. Ofta krävs "könsbyte" -- men det är fel term , de byter inte kön - de gör bara korrigeringar så att kroppen som var fel sen istället stämmer med vilka de är och alltid varit
Citera
2024-02-27, 02:14
Medlem
Citat:
Katten dödades innan den stoppades i mixern ... så hur torterades den?
Han stack en kniv i ögonen på den och flådde den levande. Bland annat.
Citera
2024-02-27, 02:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Han stack en kniv i ögonen på den och flådde den levande. Bland annat.
Ok .. jag har inte sett sådana detaljer i någon av artiklarna jag läst - så vad är din källa?
Att katten torterades har jag förstått genom det jag läst -- men var har du sett de detaljerna?
Citera
2024-02-27, 02:28
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Påminner om den psyksjuka saten i "Silence of the lambs" (-fuck me, fuck me...)
Citera
2024-02-27, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdhundrafog
Denna transa dödade en man också, och fick livstidsfängelse. Men även fyra månaders fängelse för kattmordet.

https://www.telegraph.co.uk/news/202...-live-updates/

Vad tycker ni om straffet? Var det rimligt? Tycker nästan det var värre med katten.

Ja vad tror man ska hända när en redan dum människa tror att bli en transa kommer att lösa alla ens problem plus att läkarna uppmuntrar till det istället för att ta tag i det psykiska problem som uppenbarligen finns. Lol, hoppas de självsanerar sig själva via självmord. Tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in