2024-02-25, 12:10
I alla krig så finns det blandade människor från olika bakgrunder.
Precis som det säkert fanns Ryssar som krigade för Nazi Tyskland.

Eller som svenska politiker som krigar för globaliseringen och massinvandring för att ruinerna det svenska folket och dess kultur.
Citera
2024-02-25, 12:24
Medlem
PK-befriads avatar
Han antyder att saker inte är som de framstår i västerländsk media. Något att fundera på. Han framstod som ödmjuk och genuin, inte som en sådan hemsk orch som en NATO-entusiast hade förväntat sig.
Citera
2024-02-25, 12:27
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Men herregud det är en ryss som lärt sig lite engelska i USA, som dom sedan får till att det är en amerikan och hissar den amerikanska flaggan. Ett helt vanligt rysstroll. Tack o hej!
Citera
2024-02-25, 12:35
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Men herregud det är en ryss som lärt sig lite engelska i USA, som dom sedan får till att det är en amerikan och hissar den amerikanska flaggan. Ett helt vanligt rysstroll. Tack o hej!
Han säger att han varit i Afghanistan för den amerikanska militären i 10 år. Min lögndetektor noterade inget konstigt med det påståendet.
Citera
2024-02-25, 13:34
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Hur är det ett krigsbrott?

både krigsbrott som landsförräderi av jänkarn
Citera
2024-02-25, 13:41
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
både krigsbrott som landsförräderi av jänkarn
Hur är det krigsbrott att hissa en flagga?

Och är det ett krigsbrott att strida för ett annat land? Är det då också ett krigsbrott när amerikaner strider i ukrainska förband?

Du är medveten om att det inte är rimligt att betrakta allt som du inte håller med om som kriminalitet?
Citera
2024-02-25, 14:16
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Hur är det krigsbrott att hissa en flagga?

Och är det ett krigsbrott att strida för ett annat land? Är det då också ett krigsbrott när amerikaner strider i ukrainska förband?

Du är medveten om att det inte är rimligt att betrakta allt som du inte håller med om som kriminalitet?

Ryssarna gick in i Ukraina, Ukraina gick inte i Ryssland.. Sjölvklart är det ett krigsbrott när ryssarna kidnappar tusentals barn och låter dom växa upp i ryssland

en flagga bryr jag mig inte om men det är landsförräderi av amerikanen
Citera
2024-02-25, 14:26
Medlem
Regeringsbildares avatar
Citat:
Ryssarna gick in i Ukraina, Ukraina gick inte i Ryssland.. Sjölvklart är det ett krigsbrott när ryssarna kidnappar tusentals barn och låter dom växa upp i ryssland

en flagga bryr jag mig inte om men det är landsförräderi av amerikanen
På vilket sätt är det landsförräderi? Alla amerikaner har inte samma uppfattning om Ukraina om du tror det.
Citera
2024-02-25, 15:20
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Dom ser ryssland som fiender.. Nato kommer anfalla snart, det är självfallet.. Tror du omvärlden accepterar att ryssen går in i ett annat europeiskt land och bombar?

Varför är du pro-rysk? gillar du vänstern och kommunismen??
Så du menar att NATO snart kommer att gå in i Ryssland och göra samma sak mot dem som Ryssland gjorde mot Ukraina? Ja, det hade ju verkligen grumlat bilden av vem som är ond och vem som är god.

Jag är inte prorysk. Däremot är jag anti-NATO eftersom jag inte gillar tanken på att offras i köttkvarnen för att globalistiska eliter ska tjäna pengar så att de kan köpa en söderhavsö så att de kan komma undan det kärnvapenkrig de själva startat. Jag antar att i din värld innebär det att jag heter Sergej och får tio rubel i timlön av Kreml för att trolla på Flashback, inte sant? Korkade människor brukar ha svårt med nyanser.
Citera
2024-02-25, 15:51
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Du antar för mkt… Jag vet inte vad du får dina fantasier ifrån.. Sergej? rubel? ehm.. Sen att du kommer med personangrepp gör inte diskussionen mer mogen direkt.. Bara för tror att världen är på ett sätt så får du acceptera att andra tycker annorlunda i diskussioner!

bye bye ryssälskare
Den moraliska aspekten behöver vi inte ens diskutera. Det är nämligen så att vi som värnar om fred alltid befinner oss på en moraliskt högre höjd än ni som hetsar för krig och njuter av bomber och död. Vem som är god och vem som är ond är väldigt tydligt. Det finns aldrig skäl till att verka för fortsatt krig. Fredsförhandlingar borde vara på allas dagordning. Istället pratar sådana som du om angrepp, bomber och landsförräderi. Det visar tydligt att du är en mörkrets hantlangare som alldeles gått ner dig i propagandan.
Citera
2024-02-25, 16:32
Medlem
Inhale82s avatar
Den här lilla råttan i klippet pratar med en klassisk Ryskt brytning.
Förmodligen har han bott i USA ett tag, men i slutet på dagen äter han Borsjtj.
Citera
2024-02-25, 16:39
Avstängd
Citat:
Amerikanen strider för ryssarna förstår du vad det betyder? Ett annat land, ryssland är ett fiendeland för nato där USA är nato-ledaren. Alltså landsförräderi..
Landsförräderi är det knappast eftersom USA inte är i krig mot Ryssland, däremot kan de säkert hitta någon annan paragraf att sätta dit honom för om han återvänder till USA.

Å andra sidan har vi ju John Walker Lindh som åkte ned till Afghanistan och slogs för en grupp skurkar mot en annan grupp skurkar och medan han var där förklarade USA krig mot de skurkar han slogs för och plötsligt vart han landsförrädare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in