Ja, det skryt-huset ligger snart ute till försäljning. Till grannarnas stora skadeglädje.
Ironiskt att han började sin yrkeskarriär i Kriminalvården.
Kan du berätta mer om fallet? Kan du lägga upp FUP så man kan ta del av hans modus? Hur gick han tillväga för att begå de brott han begick? Kan du kontakta Tingsrätten idag för att få ut FUP??
Kan du berätta mer om fallet? Kan du lägga upp FUP så man kan ta del av hans modus? Hur gick han tillväga för att begå de brott han begick? Kan du kontakta Tingsrätten idag för att få ut FUP??
Jag har ingen info. Jag har enbart läst den länkade artikeln
En muslimsk iranier eller afghan. Vad oväntat. Det hade jag ju kunnat gissa med 99.99% säkerhet. De har ju ofta, likt pedofilen Mohammad, en sexuell förkärlek för barn.
Vad kommer straffskalan ligga på här?
Senast redigerad av Muslimfitta 2024-02-28 kl. 13:04.
En muslimsk iranier eller afghan. Vad oväntat. Det hade jag ju kunnat gissa med 99.99% säkerhet. De har ju ofta, likt pedofilen Mohammad, en sexuell förkärlek för barn.
Vad kommer straffskalan ligga på här?
Förhoppningsvis är skalorna något hårdare (högre) nu än säg för ett par år sen (när sossarna var vid makten...)...
Med hjälp av Mobilt BankID kan du själv dölja ett eller flera telefonnummer samt tillfälligt dölja din utdelningsadress. Du behöver ha tillgång till Mobilt BankID för att hantera dessa uppgifter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!