Citat:
Ursprungligen postat av
KirkenesCowboys
New York Post reagerar på att Googles AI gör en neger utav "The Founding Fathers" och vikingar" så det där med att ni anklagade mig för "rage bait" kan ni ta och stoppa upp i röven.
Vilket begåvningshandikapp lider du av?
Tredje gången du citerar det inlägget och postar någon dynga. Men du ignorerar svaren jag ger dig, för dom går emot din fantasi om att den inte genererar bilder på vita.
Vem som helst kan testa att generera en bild på påven, och därmed se att det du påstår är lögn.
Precis som jag gjorde och länkade bild på. När du efterfrågade bild. Men det ignorerar du. Du fortsätter bara att citera mitt första inlägg och posta strunt som svar.
Uppenbarligen har någon suttit och genererat 10+ påvar, eller 10+ founding fathers, tills dom råkade få en bild med en svart. Postar den på Twitter och skriker att "
alla bilder den gör är på negrarrr!!!1!!"
Och jo, det är
rage bait. Eftersom alla dessa lär ha fått mängder av vita resultat innan dom fick ett svart.
Gemini hade inga som helst problem att generera bilder på vita om man frågade efter det.
Inte heller hade den några problem med att generera afrikaner om man frågade efter det.