• 1
  • 2
2024-02-19, 01:45
Medlem
Min farmor är inne i slutskedet på sin cancer och dör när som. Grejen är det att hon har stora mängder med knark liggande här hemma som ska kasseras. Det är allt ifrån oxycodone, fentanylplåster, temesta i ganska stora mängder.

Jag kommer ju såklart plocka på mig det men jag förmodar att de inte har koll på hur mycket som ska kasseras då farmor varit hemma och tagit/fått när hon bett om det.
2024-02-19, 01:53
Medlem
ArtificialElegances avatar
Utför inte handlingar som skarpar självförakt. Det kommer att påverka dig negativt på många sätt framöver.
2024-02-19, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Min farmor är inne i slutskedet på sin cancer och dör när som. Grejen är det att hon har stora mängder med knark liggande här hemma som ska kasseras. Det är allt ifrån oxycodone, fentanylplåster, temesta i ganska stora mängder.

Jag kommer ju såklart plocka på mig det men jag förmodar att de inte har koll på hur mycket som ska kasseras då farmor varit hemma och tagit/fått när hon bett om det.
Vrdpersonalen räknar in och har koll, även vid hemvård. saknat "knark" anmäls.
2024-02-19, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Vrdpersonalen räknar in och har koll, även vid hemvård. saknat "knark" anmäls.

Har jag svårt att tro. De har inte varit hemma och de kan ju bara gissa vad hon använt då ingen har direkt skrivit när och hur mycket hon tagit.
Undrar du om det är lagligt? Svaret är i så fall nej.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Utför inte handlingar som skarpar självförakt. Det kommer att påverka dig negativt på många sätt framöver.

Tror du en pundare kan tänka i såna här filosofiska termer ens?
Jag förstår precis vad du menar och håller med fullständigt.
2024-02-19, 01:59
Medlem
Citat:
Har jag svårt att tro. De har inte varit hemma och de kan ju bara gissa vad hon använt då ingen har direkt skrivit när och hur mycket hon tagit.
Jag vet att det är så.
2024-02-19, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag vet att det är så.

Läs mitt inlägg igen.
2024-02-19, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance

På vilket sätt kommer det skapa självförakt?
2024-02-19, 03:46
Medlem
Gretathugbergs avatar
Citat:
På vilket sätt kommer det skapa självförakt?

För att man stjäl inte av anhöriga eller avlidna personer, oavsett omständigheter eller hur sugen man är på att flumma eller göra snabba kronor.
2024-02-19, 04:00
Medlem
auto-fellatios avatar
Citat:

Håller med. Har själv lämnat tillbaka medicin efter dödsfall och det var ingen som kollade var det kom ifrån och var inte saknat av någon. Hade kunnat behålla det om jag varit intresserad. Det var ”rester” från lång tids sjukdom.

Hade räckt att punda på länge.
2024-02-19, 04:09
Medlem
Jag förstår inte hur människor ens kan tänka i dessa banor?
Ser detta fenomen mer och mer, kanske för att jag börjar bli äldre och börjar förstå hur människor egentligen fungerar. Först mig själv, och sen mig själv.

Det är så sjukt osmakligt att jag tappar fan snart hoppet.
Vårdpersonalen håller stenkoll på narkotikaklassade preparat.
Men gör det för fan, gör ett schackbräde med alla plåster på ryggen samtidigt vet ja.
eller blanda hela kalaset i en bong och dra den fetaste rippen du kan!

Vad du än gör, föröka dig inte.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in