• 5
  • 6
2024-02-03, 19:39
Medlem
Vad gäller oskyldiga mordoffer finns det väl minst 2 fall där helt fel person mördats. Ett i Fisksätra om jag inte minns fel.
Citera
2024-02-03, 23:36
Medlem
Tradens avatar
Det var väl ett jävla sprängade i Vinsta. Brukade besöka pizzerian där (Ruccola) och om jag inte mins fel blev den beskjuten. Även någon bilverkstad tror jag blev bombad precis där i krokarna.

Glömt betala skatt?
Citera
2024-02-04, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Det var väl ett jävla sprängade i Vinsta. Brukade besöka pizzerian där (Ruccola) och om jag inte mins fel blev den beskjuten. Även någon bilverkstad tror jag blev bombad precis där i krokarna.

Glömt betala skatt?
Exakt! Skumraskaffärer de lux.
Ligger en till frissa där och ett thaimassage-ställe.
Citera
2024-02-05, 08:51
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuldkalvenAxel
Verksamheten startade enligt årsredovisningen i januari 2022. Bolaget köptes av LRF konsult i Östersund. Man lyckades inte ens lämna in årsredovisning i tid efter köpet. Bolaget ska ha ett aktiekapital på 100.000kr enligt tidigare årsredovisning men i senaste årsredovisningen står det 25.000kr. Aktiekapitalet är till större delen förbrukat om det är 100.000kr. Ny årsredovisning skulle ha lämnats senast 30 november 2023.
Notera att det finns flera bolag på adressen. Bl a förmögna Lidingöbor med konkurser bakom sig.
Tycks även finnas bostäder i fastigheten.
Citera
2024-02-05, 09:04
Medlem
PoljeXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Eller 8-åringen som dog av bomb i Biskopsgården 2016 kvinnan som skadades allvarligt av detonationen i Lund 2019, mordet på Ndella Jack 2019 i Vällingby
Finns exempel att ta av, inte direkt raketforskning det handlar om?

Mordet på Ndella Jack var ingen sprängning, det var två raketforskare som stod utanför med automatvapen och matade bly genom fönstret och gav fullständigt fan i vad som stod i vägen.
Den de var ute efter fick inte en skråma.
Men du har ju rätt i att antalet som dödas eller skadas bara för att de är i närheten när dessa trammade aphjärnor släpper loss ökar.
Undrar om Strömmers vision om 30.000 fängelseplatser räcker.
Citera
2024-02-05, 09:52
Medlem
Vem klipper sig his en frisör på Krossgatan. Luktar tvätteri.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in