2024-02-02, 21:04
Medlem
Har du förlorat några vänner eller delar av släkt/familj pga att du varit starkt övertygad om någon konspirationsteori som de inte kunde acceptera? Utveckla gärna ditt svar.
Citera
2024-02-02, 21:12
Bannlyst
Hahaha, men herregud, är man så här jävla bränd i skallen så är man på god väg att bli ensam.

Men jag har tagit avstånd från personer som ska babbla om BLM och de verkliga anledningarna till att det startades, vilket jag skiter fullständigt i, jag bor i Sverige och bryr mig inte negrer i USA.

Personer som ska prata Israel/Palestina, jag bor i Sverige och vill inte ha en redogörelse för vem som gjort vad och när, jag bor i Sverige och hoppas skoten utplånas då det antagligen är enda vägen framåt för det där som är jordens rövhål.

Jag har distanserat mig, förlust vette fan, mer lugn och ro
Citera
2024-02-02, 21:14
Medlem
MyJustices avatar
2016 la jag ut en konspirations teori ,
Jag sa till min syster
Trump vinner valet i USA
har knappt hört av henne sedan dess
Citera
2024-02-02, 21:20
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
2016 la jag ut en konspirations teori ,
Jag sa till min syster
Trump vinner valet i USA
har knappt hört av henne sedan dess
Jaha. Skulle det vara en konspiration menar du att en presidentkandidat sedermera vinner valet?
Citera
2024-02-02, 21:26
Medlem
Dziwnes avatar
Jag "förlorade" en gång en vän som trodde på Atlantis och som inte uppskattade att jag kallade folk som tror på Atlantis existens för efterblivna.

Ingen förlust, gillade typiska "ancient aliens" mupperier som han primärt fick i sig från youtube. Kunde inte svara på vem som först omnämnde Atlantis och i vilket sammanhang.

Skrämmande att hans röst väger lika tungt som min i ett demokratiskt val....
Citera
2024-02-02, 21:33
Medlem
Tvärtom, en kollega förlorade mitt förtroende för honom när det visade sig att han (klok man i övrigt så det är helt ofattbart) tror på "the first men" dvs en teori att vi haft mänskliga civilizationer på en nivå lik dagens men som gått under och där alla spår försvunnit.
Citera
2024-02-02, 22:02
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Har både förlorat och vunnit vänner och bekanta då jag tydligt redogjort för judens roll i världen. Förvisso ingen konspiration, men vissa köper fortfarande judens ständiga lögner.

Har däremot jävligt svårt för rövhattarna som gnager på om 5G-master. Och så alla jävla SD-kramare (aka judekramare).

Chipp och heil!
Citera
2024-02-02, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
... då jag tydligt redogjort för judens roll i världen. Förvisso ingen konspiration, men vissa köper fortfarande judens ständiga lögner. ...

Suck....

Citat:
... Har däremot jävligt svårt för rövhattarna som gnager på om 5G-master. ...

Men det är ju för fan nazi-illuminati-judarna som ligger bakom 5G-covid-vaccin masterna. Wallenbergarna, Soros och Rothschild bygger 5G master för att utrota oss renrasiga purebloods.

Citat:
...
tydligt redogjort ...

Nja... så vidare tydligt är det inte. Liknar faktiskt de som "tydligt redogjort" för 5G

Citat:
Har både förlorat och vunnit vänner ...

Vad du bör fundera på är om du tror det är ditt eller "judarnas" fel.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-02-02 kl. 22:21.
Citera
2024-02-02, 22:21
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Suck....

Men det är ju för fan nazi-illuminati-judarna som ligger bakom 5G-covid-vaccin masterna. Wallenbergarna, Soros och Rothschild bygger 5G master för att utrota oss renrasiga purebloods.

Nja... så vidare tydligt är det inte. Liknar faktiskt de som "tydligt redogjort" för 5G
Du kan väl bjuda på dig själv istället för att sitta och försöka köpa billiga poäng i en tråd som handlar om att du kan redogöra för dina egna upplevelser?

Tänker inte diskutera INNEHÅLLET i vad judendomen går ut på i denna tråd med dig. Du är välkommen till nazistforumet så kan vi slåss där
Citera
2024-02-02, 22:39
Medlem
Citat:
Du kan väl bjuda på dig själv istället för att sitta och försöka köpa billiga poäng i en tråd som handlar om att du kan redogöra för dina egna upplevelser?

Jag lever inte i villfarelsen att "illuminati" är orsaken till alla världens problem. Följdaktligen har jag inte tappat några vänner av den orsaken.

Och jag är ganska övertygad om att orsaken att du tappat vänner är att det är jävligt trist att lyssna på någon som om och om igen försöker förklara sina tillkortakommanden med samma argument. Om och om igen.

Ibland kan det liksom vara lite kul att höra något annat än att det är Illuminatis fel att det är dåligt väder och att det är judarnas fel att jag inte vann på lotto.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-02-02 kl. 22:41.
Citera
2024-02-02, 22:55
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin

Jag kan inte sluta skratta.
Citera
2024-02-02, 23:13
Medlem
grungewhores avatar
Har inte förlorat riktiga vänner över något sådant, men facebookkontakter, när jag hade det, rök så klart när man ifrågasätter deras såsserier och indoktrinerade godhetssignalering.

Nuförtiden undviker jag kontakt med socialdemokrater, vänsterpartister, kulturmarxister och aktivister av alla de slag IRL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in